ثبت نام مدارس با زمان بندی و رعایت پروتکل های بهداشتی صورت پذیرد

ارومیه (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش آذربایجان غربی خبر داد ثبت نام در مدارس پر تراکم باید با رعایت پروتکل های بهداشتی با زمان بندی و تمهیدات خاص صورت پذیرد تا سلامت مراجعه کنندگان حراست شده و ثبت نام در نهایت آرامش محقق شود.

کد مطلب: ۱۱۱۱۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام مدارس با زمان بندی و رعایت پروتکل های بهداشتی صورت پذیرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، پنجمین جلسه هماهنگی ستاد پروژه مهر با حضور کلیه اعضاء و نمایندگان روسای نواحی یک و دو و معاونین مناطق در محل سالن اندیشه اداره کل برگزار شد.

«مهین منافی» معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان و دبیر پروژه مهر استان در این جلسه به تشریح وضع موجود و انتظارات اولیا و دانش اموزان و نحوه راهبری مدبرانه امور با توجه به وضعیت استان و محدودیت های کرونای وضع شده پرداخت.

این مقام مسئول به رسالت عظیم آموزش و پرورش در شرایط بحرانی اشاره کرد و گفت: برای آمادگی مدارس باید در هر سه شرایط عوامل ثابت و متغیر را مجزا کنیم؛ عواملی چون تامین نیرو، فضای کالبدی کلاس، زیبا سازی مدرسه، تنظیم برنامه ثبت کتاب درسی و انتصاب مدیران جز عوامل ثابت هستند که در هر شرایط می توان انها را سامان داد.

وی ادامه داد: عواملی چون ثبت نام پایه های ورودی تنظیم برنامه در حالت ای سه گانه راهبری شورای مدرسه تهیه محتوا اجرای دوره با توجه به شرایط پیش رو متغیرند و باید در موقعیت مختلف آنها را متفاوت رهبری کرد. باید تمام توان مناطق و نواحی در جهت تامین و بستر سازی این دو مهم بسیج شود.

منافی خاطرنشان کرد: ثبت نام در مدارس پرتراکم باید با رعایت پروتکل های بهداشتی با زمان بندی و تمهیدات خاص صورت پذیرد تا سلامت مراجعه کنندگان حراست شده و ثبت نام در نهایت آرامش محقق شود.

منافی از دغدغه های دیگر ثبت نام به هدایت تحصیلی دانش اموزان اشاره کرد و افزود: اولیا باید استعداد و توان علمی و رغبت و علاقه فرزندان خود را مورد اغماض قرار ندهند و به دانش آموزان در هدایت صحیح آنها به رشته مورد علاقه و هم سو با توان و استعداد علمی آنها کمک کنند تا با شکوفایی استعداد های بالقوه آنها مسیر توسعه آینده کشور و استان از نظر تامین نیروی کار روشن شود و طوری برنامه ریزی شود که با تربیت کار آفرینان و تکنسین های ماهر نرخ بیکاری به حداقل رسیده و نشاط جامعه فراهم شود.

این مقام مسئول بر همکاری تنگاتنگ و برنامه محور ستاد پروژه مهر در فراهم آوردن اول سال تحصیلی با نشاط منسجم قاعده مند در نهایت سلامت و پویایی تاکید کرد.

وی ادامه داد: در این راستا، محتوا در اکثر مدارس برای سه ماهه اول تامین، برنامه در سه حالت زرد و قرمز تنظیم، ابلاغ همکاران صادر و فضای کلاس ها در حد امکان استان تجهیز و مدارس برای حضور فیزیکی و مجازی دانش آموزان با کمک ایزد تعالی و تهمیدات مسئولین دلسوز آماده است.

در این جلسه گزارش پیگیری کمیته های مختلف در زمینه فضا، نیروی انسانی، نقل وانتقال، انتخاب وانتصاب تجهیزات پروژه های در حال تحویل توسط روسای کمیته ها بیان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار