رئیس دانشگاه پیام نور ابوموسی خبر داد:

تردد هوایی و دریایی رایگان برای دانشجویان ابوموسی

هرمزگان(پانا)- رئیس دانشگاه پیام نور ابوموسی از تردد هوایی و دریایی رایگان برای دانشجویان ابوموسی و ثبت نام بدون کنکور در این دانشگاه خبرداد.

کد مطلب: ۱۱۱۱۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد
تردد هوایی و دریایی رایگان برای دانشجویان ابوموسی

محمود عامری سیاهویی رئیس دانشگاه پیام نور ابوموسی با اعلاماین خبر افزود: ثبت نام در رشته های این دانشگاه بر اساس سوابق تحصیلی (بدون کنکور ) دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org از ۵ مرداد ماه لغایت ۲ شهریورماه انجام می شود.

عامری سیاهویی در ادامه با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور ابوموسی تنها واحد آموزش عالی در جزیره استراتژیک می باشد، افزود: خوابگاه با تمام امکانات و تردد هوایی و دریایی رایگان در اختیار دانشجویان ابوموسی قرار می گیرد.

وی در خصوص هزینه شهریه دانشجویی، عنوان کرد: با ۳ بانک عامل قرارداد منعقد شده که وام دانشجویی با کارمزد پایین در اختیار دانشجویان قرار گیرد، حتی بنیاد علوی و نهادهای حمایتی هزینه شهریه دانشجویان بی بضاعت را نیز پرداخت می نمایند و دیگر نباید دانشجویی دغدغه ی جز تحصیل داشته باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور ابوموسی در پایان اظهار داشت: محل آزمون به دلخواه دانشجویان در نزدیکترین محل زندگی دانشجو صورت می گیرد و برای دانشجویان خوابگاهی در ایام امتحانات غذای گرم توزیع می گردد.

گفتنی است دانشگاه پیام نور ابوموسی قریب به ۴۰۰ دانشجو و با ۲ رشته ی کارشناسی ارشد و ۸ رشته ی کارشناسی مشغول به فعالیت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار