با مشارکت بسیج فرهنگیان ودانشگاه فرهنگیان:

جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت در کهگیلویه وبویراحمد برگزار می شود

یاسوج (پانا) - رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح استان عنوان کرد این جشنواره با هدف ارائه ایده ها وتجربه های برتر مدیران ودانشجو معلمان –دانش آموزان در استمرار آموزش در دوران کرونا برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۱۱۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت  در کهگیلویه وبویراحمد برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش، سرهنگ جاماسب بهمنیار در نشست ویدئو کنفرانس مسئولان بسیج فرهنگیان ودانشگاه فرهنگیان استان و کشور گفت: دانشگاهها-معلمان-دانش آموزان وفرهنگیان می توانند آثار خود را تا 5 شهریور از طریق سامانهwww.sci.cbo.ir ارائه دهند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان هم گفت: جشنواره در بخشهای یادگیری مؤثر-زیرساختها-الگوهای تربیتی مؤثر نظام آموزشی -مدیریت نظام آموزشی در شرایط کرونا وموضوعات آزاد برگزار می شود.

نوروز هاشمی افزود: ایده ها در قالب نماهنگ-انیمیشن-موشن گرافیک-نقاشی-کاریکاتور وپیشنهاد قابل ارائه است.

او گفت: مسابقه در 20موضوع برگزار و در هر موضوع 3 نفر بعنوان برتر انتخاب و از آنها تجلیل می شوند.

جانشین کانون بسیج فرهنگیان استان نیز اظهار کرد: با توجه به عدم دسترسی برخی دانش آموزان به گوشی هوشمند و یا نبود زیرساختهای فضای مجازی ارائه ایده ها در بخش آموزش ترکیبی غیرحضوری و حضوری، کمکی به استمرار آموزش در دوران کرونایی است.

سیدحمدالله خواهش نیک افزود: با توجه به اعلام شروع سال تحصیلی از 15 شهریورماه ضرورت دارد راهکارهای ارائه شده تا آغاز سال تحصیلی اجرایی شود.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور نیز گفت: این جشنواره فرصتی برای ایفای نقش استانها در ارائه ایده ها برای کمک به آموزش در شرایط خاص مانند کروناست.

سردار عباس مطهری بیان کرد: بسیج کلید حل مسائل و فرصتی برای کمک در بحرانها ایجاد می کند که از این ظرفیت در شرایط کرونایی استفاده خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار