رئیس آموزش و پرورش حاجی آباد:

مدارس شاهد باید کانون افزایش خلاقیت، معنویت و تحول در آموزش باشند

هرمزگان(پانا)- نشست ستاد شاهد شهرستان حاجی آباد با حضور رئیس آموزش و پرورش، رئیس بنیاد شهید این شهرستان و اعضای ستاد با موضوع گزارش عملکرد، کیفیت بخشی آموزش، پروژه مهر و بررسی وضعیت ثبت نام برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۱۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد
مدارس شاهد باید کانون افزایش خلاقیت، معنویت و تحول در آموزش باشند

عیسی حسین پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد در این نشست گفت: با توجه به ماهیت مدارس شاهد و وجود نیروهای توانمند در این مدارس ا‌نتظار می رود از ظرفیت ها و امکانات خود در جهت دانش افزایی همکاران در خصوص تولید هرچه پربارتر و بروزتر محتوای الکترونیکی و بالا بردن دانش فنی کارکنان و دانش آموزان اقدام نمایند.

وی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم پررنگ‌تر شدن آموزش مجازی، شایسته است زمینه تولید محتوا آموزگاران با برگزاری کارگاه آموزشی به توانمندی لازم برسند و با کیفیت بخشی به آموزش رضایتمندی اولیا را فراهم سازند .

حسین پور گفت: با توجه به احتمال بازگشایی مدارس در شهریور ماه مدیران محترم نسبت به اجرای بهینه پروژه مهر با رعایت پروتکل های بهداشتی و تهیه تجهیزات رفاهی و آموزشی و رفع نواقص احتمالی اقدام نموده و مدارس را آماده حضور دانش آموزان نمایند.

وی اظهار داشت: مدارس شاهد همیشه در زمینه های فعالیت های مذهبی و دینی بسیار فعال و دلسوزانه پیگیر یادواره‌های شهدا بوده‌اند و اکنون با همکاری با بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان فعالیت های خوبی در دست اجرا دارند که مبنای آن رسیدن به حیات طیبه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

در ادامه این نشست، غلام شهبازی رئیس بنیاد شهید در بیاناتی بر اهمیت مدارس شاهد در خدمت رسانی به خانواده معزز ایثارگران و ارتقاء سطح علمی معلمان و دانش آموزان تاکید کرد و از زحمات انجام شده در سال گذشته قدردانی نمود.

شایان ذکر است، در این جلسه مدیران مدارس شاهد شهرستان گزارش عملکرد سال تحصیلی و فعالیت های انجام شده در راستای پروژه مهر سال تحصیلی آینده را تشریح نموده و از آمادگی کامل جهت بازگشایی مدارس خبر دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار