تقدیر وزیر بهداشت از معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور

نیشابور (پانا)- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی از تلاش ها و زحمات معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور در بحران کرونا تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۱۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر  وزیر بهداشت  از معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور پیامی از معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور به پاس زحمات و مساعی ایشان در حمایت از دانشکده علوم پزشکی نیشابور تقدیر و تشکر کرد.

این لوح تقدیر صبح روز ششم مرداد ماه در چهارمین جلسه شورای اداری نیشابور با حضور امام جمعه محترم و نمایندگان مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی تقدیم فرماندار شد.

به گزارش وبدا متن پیام دکتر سعید نمکی بدین شرح است:

جناب آقای دکتر علیرضا قامتی

معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه نیشابور

با سلام و تحیت

خدمت به مردم ردای پر افتخاری است بر دوش خدمتگزاران صدیقی که خویش را واقف آنانی کنند که به تعبیر رهبرشان ولی نعمتند و در هر صحنه ای که احساس تکلیف نمایند در خط مقدم مبارزه حضور یافته و جهاد نمایند.

اینک در این برهه از زمان که درگیر مبارزه با ویروس منحوس کرونا هستیم و لزوم حفظ سلامت آحاد جامعه تکلیفی بزرگ است، برخود واجب می دانم به پاس زحمات و مساعی جنابعالی و همکاران محترمتان در حمایت از دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور، پیگیری امور مرتبط با مدیریت بحران کرونا، شرکت در جلسات و پشتیبانی کادر درمان تشکر و قدردانی نموده و از خداوند متعال سلامتی و توفیق روز افزون شما را مسئلت دارم.

دکتر سعید نمکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار