نماز جمعه منشأ وحدت، همدلی و انسجام باشد

شهرری (پانا) - فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: نماز جمعه فضایی برای همدلی و وفاق است و ائمه جمعه شهرستان ری می توانند با استفاده از تریبون نماز جمعه وحدت، همدلی و انسجام را در بین مسئولین و مردم منطقه بوجود آورند.

کد مطلب: ۱۱۱۱۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد
نماز جمعه منشأ وحدت، همدلی و انسجام باشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در دیدار با ائمه جمعه شهرستان ری بمناسبت ۵ مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برپایی و اقامه نماز جمعه است که موجب اتحاد و برادری و برابری در جامعه اسلامی میشود.
معاون استاندار تهران افزود: نماز جمعه فضایی برای همدلی و وفاق است و ائمه جمعه شهرستان ری می توانند با استفاده از تریبون نماز جمعه وحدت ، همدلی و انسجام را در بین مسئولین و مردم منطقه بوجود آورند.
فرماندار ویژه شهرستان ری اظهار داشت: ائمه جمعه شهرستان ری با دلسوزی پیگیر رفع مشکلات بخش و شهر هستند همانگونه که در اجرای مرحله اول طرح کمکهای مومنانه با تمام توان در تامین اقلام مورد نیاز همراهی و همکاری شایانی داشتند.
توکلی کجانی تصریح کرد: مهمترین خصوصیت ائمه جمعه مردمی بودن آنان است و با اقشار مختلف جامعه در ارتباط هستند که همین امر موجب شناخت مشکلات و معضلات اجتماعی می‌شود و اگر شاخصه مردمی بودن را سرلوحه کار خود قرار دهیم قطعا عمده دغدغه ها و مشکلات مرتفع خواهد شد.
او افزود: مجموعه فرمانداری شهرستان ری در حال برنامه ریزی برای اجرای مرحله دوم طرح کمک های مومنانه در شهرستان است و هماهنگی های لازم با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و کمیته امداد امام خمینی (ره) صورت گرفته و در این راستا ائمه جمعه، بخشداران، سپاه، دستگاه های اجرایی و اصناف در اجرای هرچه بهتر این امر خداپسندانه نقش بسزایی دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار