رئیس آموزش وپرورش استثنایی کردستان خبر داد:

درخشش دانش آموزان با نیاز ویژه در جشنواره در خانه هنرمندانه بمانیم

سنندج(پانا)- رئیس آموزش و پروروش استثنایی کردستان از درخشش دانش آموزان با نیاز ویژه سنندجی در جشنواره هنری در خانه هنرمندانه بمانیم خبرداد.

کد مطلب: ۱۱۱۱۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش آموزان با نیاز ویژه در جشنواره در خانه هنرمندانه بمانیم

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش استثنایی کردستان، خلیل رنجبر رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان با اعلام این خبر اظهار کرد: در بخش داستان نویسی این جشنواره نوشته های دانش آموزان متوسطه پسرانه با نیازهای ویژه نوآوران سنندج به عنوان شایسته قدردانی انتخاب شد.

رنجبر گفت: در راستای قدردانی از تلاشهای کادر درمانی، پرستاران، پزشکان خط مقدم مبارزه با کرونا پنج دانش آموز با نیاز ویژه این مرکز در این جشنواره شرکت کردند.

وی اظهار کرد: در این جشنواره که به همت حوزه هنری استان کردستان و به صورت کشوری برگزار شد کژوان ساعدپناه، محمدعزتی، هوشمند زندی، ایلیا کریمی و پژمان احمدی دانش آموزان توانمند این مرکز در بخش داستان نویسی بر اساس آرای هیأت داوران به عنوان شایسته دست یافتند.

رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان افزود: موضوع نوشته ها قدردانی از خدمات مدافعان سلامت، پرستاران، پزشکان و کادر درمانی بیمارستان ها است که در مواجهه و مبارزه با ویروس کرونا فداکاری بسیار بزرگی از خودشان نشان دادند.

وی با قدردانی از زحمات پزشکان، پرستاران و کادر درمانی که بار سنگینی بر دوش دارند، خاطرنشان کرد: این زحمات بسیار با ارزش جایگاه جامعه پزشکی و پرستاری را در جامعه بیش از پیش بالا می‌برد و اجر و ثواب الهی را به دنبال خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار