مطبوعات همدان عزادار شد

همدان (پانا) - ویروس منحوس کرونا این بار یکی از بهترین اصحاب رسانه ای استان همدان را با خود برد.

کد مطلب: ۱۱۱۱۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
مطبوعات همدان عزادار شد

مهدی کاشی نهنجی فعال رسانه ای با اخلاق، با ایمان و نجیب که همیشه دغدغه مند مشکلات مردم بود پس از تحمل چند روز سخت و به دلیل ابتلا به ویروس منحوس کرونا دعوت حق را لبیک گفت و جامعه رسانه ای استان همدان را در آستانه هفته خبرنگار عزادار کرد.

کاشی چند هفته پیش اعلام کرد تست کرونایش مثبت شده و از ابتدای هفته گذشته به محل روزنامه سپهر غرب نرفت و تحت درمان قرار گرفت.

طی روزهای گذشته خبر بالا رفتن سطح اکسیژن خون این فعال رسانه‌ای موجب شادی دوستانش شده بود اما صبح امروز دوشنبه این روزنامه‌نگار همدانی بر اثر ابتلاء به کرونا درگذشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در پی این اتفاق و به مناسبت درگذشت مهدی کاشی پیام تسلیتی صادر کرد.

در پیام احمدرضا احسانی آمده است: خبر درگذشت مهدی کاشی، عضو جوان رسانه استان همدان داغی سنگین بر قلب اهالی فرهنگ، هنر و مطبوعات باقی گذاشت.

در آستانه روز خبرنگار، خانواده مطبوعات یکی از دلسوزان این عرصه را از دست داد و امروز اهالی رسانه همدان سوگوار وفات فرزند گرانقدر و ارزنده خود هستند. اینجانب درگذشت آن مرحوم را به خانواده بزرگ رسانه و بازماندگان داغدارشان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال، رحمت و مغفرت الهی را برای ایشان و صبر جمیل و اجر جزیل برای خانواده آن مرحوم خواستارم.

مرحوم مهدی کاشی متولد ۶۵ بود و دو فرزند دختر از وی به یادگار مانده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار