امدادرسانی هلال احمر استان زنجان به 582 حادثه دیده

زنجان (پانا) - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد در چهار ماهه گذشته از سال جاری 952 نیروی عملیاتی برای 582 حادثه دیده در سطح این استان امدادرسانی کرده اند.

کد مطلب: ۱۱۱۱۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد
امدادرسانی هلال احمر استان زنجان به 582 حادثه دیده

شهرام میرزایی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در چهار ماهه گذشته از سال جاری 196 مورد حادثه اعم از سوانح جاده ای، آتش سوزی، سیل و آبگرفتگی، کوهستان، غرق شدگی و دیگر حواداث است که از این تعداد 158 مورد مربوط به تصادف جاده ای در استان زنجان است.
وی، تعداد حادثه دیدگان از این حوادث 582 را نفر برشمرد و یادآوری کرد: مصدومان حوادث و سوانح بیان شده نیز 292 نفر در این مدت ثبت شده است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بیشترین مصدومان با 280نفر و 496 نفر حادثه دیدگان فقط برای سوانح جاده ای استان در چهار ماهه نخست امسال است.
میرزایی اظهار کرد: طی این مدت در 196 مورد حوادث اتفاق افتاده در سطح استان زنجان، 57 نفر توسط نیروهای هلال احمر به مراکز بیمارستانی منتقل شده اند
که یک نفر حین انتقال فوت کرده است.
وی با بیان اینکه 42 نفر در صحنه حادثه فوت کرده اند، ادامه داد: 35 نفر از این فوتی ها مربوط به حوادث جاده ای و پنج نفر غرق شدگی و 2 نفر در مراکز کارگاهی و صنعتی بوده است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تعداد تیم های عملیاتی در امدادرسانی به حوادث استان در چهار ماهه گذشته از سال جاری 337 تیم با 952 نیروی عملیاتی برای حادثه دیدگان امدادرسانی کرده اند.
میرزایی خاطرنشان کرد: 158 دستگاه آمبولانس، 148 دستگاه خودروی نجات و 119 خودروی کمک دار سبک در سطح استان زنجان در 196 مورد حادثه توسط نیروهای عملیاتی بکارگیری شده است.
وی تاکید کرد: پایگاه های هلال احمر در سطح جاده ای این استان فعال هستند و خدمات امدادی شبانه روزی ارائه می دهند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعتی از شبانه روز تماس برقرار کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار