بازدید سرزده مدیرکل آموزش و پرورش تهران از روند آماده سازی مدارس منطقه۴

تهران (پانا) - عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بازدید سرزده ای از منطقه۴ از نزدیک در جریان نحوه آماده سازی و ثبت نام مدارس و برنامه های آموزشی و پرورشی این منطقه قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۱۱۰۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد
بازدید سرزده مدیرکل آموزش و پرورش تهران از روند آماده سازی مدارس منطقه۴

به گزارش کارشناس اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 4،صبح امروز مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران از روند ثبت نام مدارس منطقه 4 بازدید کرد و سپس با حضور در محل اداره اموزش و پرورش منطقه 4 و در جمع معاونین آموزشی و نماینده مدیران، از طریق شبکه شاد و به صورت آنلاین به بحث و تبادل نظر با مدیران مدارس منطقه 4 پیرامون مسائل جاری پرداخت.
فولادوند ضمن تشکر از لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه 4، تغییر و تحولات در منطقه را ارزشمند دانست و میزان رضایتمندی مردم از منطقه را مردمی بودن ایشان دانست.
وی در ادامه با تشکر از مدیران در امر ثبت نام دانش آموزان و آماده سازی مدارس برای سال تحصیلی پیش رو گفت:‌امسال همه جهان با بلایی روبرو شدند که همه جهان را تحت تاثیر خودش قرار داد. امر آموزش نیز از این امر مستثنی نبود. اما تلاش و کوشش مدیران و عوامل اجرایی مدارس باعث شد بتوانیم سال تحصیلی را به خوبی به اتمام برسانیم. تلاش شما مدیران باعث شد این تهدیدها به فرصت تبدیل شود و در آموزش مجازی چندین گام به جلو حرکت کنیم. آموزش های مجازی باعث شد معلمان ما ساعتها به امر آموزش مشغول باشند که این خود نمونه از خودگذشتگی آنهاست. شبکه شاد از برجسته ترین دستاوردهای آموزش و پرورش است و به نوعی دستاورد علمی فرزندان این آب و خاک است .شبکه شاد شبکه نوپایی است که قطعا در آغاز کار مشکلاتی دارد و مدیران ما به عنوان سکان دار تعلیم و تربیت کمک کنند تا این مشکلات نیز مرتفع گردد.

وی تصریح کرد: مدیران روی تک تک دانش آموزان از نظر دسترسی به تجهیزات آموزش مجازی مطالعه کنند تا مبادا دانش آموزی به دلیل ضعف اقتصادی از تحصیل باز بماند.

فولادوند با تشریح شرایط مختلف آموزش در سال تحصیلی آینده اظهار کرد: در شرایطی هستیم که فقط با یک رویه آموزشی نمی توانیم پیش رویم و نیازمند برنامه ریزی برای شرایط و وضعیت های متفاوت خواهیم بود.
وی با تاکید بر اینکه هیچ چیزی نمی تواند آموزش و تعلیم و تربیت را تعطیل کند، افزود: ما در مقابله با هر بن بست باید راهی داشته باشیم. مدرسه محوری و خلاقیت در این شرایط معنا پیدا می کند و مدیران مدارس نیز همه تلاش خود را جهت استمرار آموزش به کار گیرند.
فولادوند ادامه داد: نبض پویای جامعه تعلیم و تربیت است که ما به عنوان متولیان امر آموزش باید آن را زنده نگه داریم. اگر آموزش و پرورش تعطیل شود جامعه دچار افسردگی خواهد شد. تعلیم و تربیت در جامعه نشانه حیات آن جامعه است.
مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص برگزاری امتحانات نهایی اظهار کرد: امسال امتحانات نهایی با توجه به نحوه برگزاری بدون هیچ مشکلی برگزار شد. سال آموزشی سختی را پشت سر گذاشتیم اما چیزی که مهم است این است که ما توانایی داریم و ایمان داریم که با علم،اراده و تفکر می توانیم. انتظار داریم ایثار و زحمات فرهنگیان ما در این ایام به تصویر کشیده شود.البته مردم فهیم ما قدردان این تلاش ها هستند و می خواهند آموزش ها تداوم یابد.
فولادوند ادامه داد: برنامه ریزی شده است تا آموزش ها و دوره هایی برای مدیران و معاونان در حوزه آموزش مجازی داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار