برگزاری امتحانات پایان دوره سوادآموزی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان پردیس

مدیریت اداره آموزش و‌ پرورش شهرستان پردیس اعلام کرد : امتحانات دوره های سوادآموزی با رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل ابلاغی سازمان در پردیس برگزار شد و هدف اصلی از سنجش و ارزشیابی اصلاح و بهبود آموخته ها و یادگیری سوادآموزان است.

کد مطلب: ۱۱۱۰۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری امتحانات پایان دوره سوادآموزی  با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان پردیس

به گزارش اسرار ، حسنوند اظهار کرد: امتحانات پایان دوره های سوادآموزی که در سال 99 متاثر از وضعیت ناشی از شیوع ویروس کرونا عقب افتاده بود، در مناطق با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اجرای پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل ارسالی سازمان برگزار شد.

وی با اولویت خواندن نظارت دقیق بر فرآیند سنجش و امتحانات گفت: هدف اصلی از سنجش و ارزشیابی اصلاح و بهبود آموخته ها و یادگیری سوادآموزان و فرآیند یاددهی -یادگیری است.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس بر برگزاری امتحانات مطابق مقررات و ضوابط و تصحیح اوراق امتحانی برابر مفاد شیوه نامه‌ها توسط مسئولین حوزه ها و ممتحنین تاکید کرد.

حسنوند از تحقق حجم ابلاغی منطقه در سال‌تحصیلی 98-97 خبر داد و افزود: با توجه به حجم ابلاغی از 21 منطقه تحت پوشش زیر مجموعه شهرستان های استان تهران در دوره سوادآموزی ایرانی و اتباع 275 نفر بوده که 205 نفر تحت پوشش قرار گرفتند.

اوبا توجه به 85 نفر حجم ابلاغی در دوره انتقال گفت : در دوره انتقال نیز صد در صد حجم ابلاغی تحت پوشش قرار گرفته است و در دوره تحکیم از 196 نفر ابلاغی 33 نفر تحت آموزش قرار گرفتند.

حسنوند تدبیر لازم برای هدایت و راهنمایی سوادآموزان برای استفاده و بهره برداری از برنامه‌های آموزشی و فیلم‌های کوتاه و نرم افزارهای موجود در سایت سازمان نهضت سوادآموزی را مهم خواند و گفت : آموزش دهندگان ما به این امر توجه دقیق داشتند و در زمان تعطیلات اجباری بدلیل شیوع ویروس کرونا، امر را طریق فضای مجازی و فیلم با فراگیران تعامل داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار