قطعی‌های آب براساس زمانبندی اعلام شده انجام نمی‌شود

تبریز(پانا) - نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، گفت: مدیریت آب‌ در حفاری‌های عمیق در تبریز انجام نمی‌شود و آب‌های زیرزمینی که قابل شرب نیز می‌تواند باشد، مدیریت نشده و از طریق فاضلاب از شهر خارج می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۱۰۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد
قطعی‌های آب براساس  زمانبندی اعلام شده انجام نمی‌شود

به گزارش روابط عمومی شورای شهر تبریز، سونیا اندیش در جلسه همفکری نمایندگان مردم تبریز در مجلس با مدیران شهری و اعضای شورای شهر تبریز اظهار داشت: تبریز به عنوان دومین شهر صنعتی ایران بعد از تهران مطرح است که همکاری نمایندگان مجلس می‌تواند بسیاری از مشکلات موجود را رفع کند.

وی با اشاره به موضوع قطعی آب و وجود کرونا تصریح کرد: این امر مشکلات بسیاری برای تبریز به‌وجود آورده و همزمانی آن با ایام عید موجب کاهش درآمد شهروندان و رکود اقتصادی شده است.

اندیش یادآور شد: مدیریت آب‌ در حفاری‌های عمیق در تبریز انجام نمی‌شود و آب‌های زیرزمینی که قابل شرب نیز می‌تواند باشد، مدیریت نشده و از طریق فاضلاب از شهر خارج می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بخش‌ عمده‌ای از نیاز ‌آبی تبریز و کمبود‌ها می‌توانست از طریق کنترل ورودی‌های آب و رعایت مصرف حل شود گفت: بخش‌ عمده موفقیت ما می‌تواند در زمینه کنترل هدررفت آب باشد که یکی از آنها هدررفت آب‌ از حفاری‌های عمیق در شهر است که نمونه‌های آن در حفاری‌های مترو قابل مشاهده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه قطعی‌های آب براساس برنامه‌بندی‌ اعلام شده انجام نمی‌شود، متذکر شد: این موضوع باعث می‌شود آب‌های ذخیره شده مردم برای قطعی آب هدر رود.

اندیش خاطرنشان کرد: از سازمان آب و فاضلاب می‌خواهیم قطعی‌ها را کنترل کند تا شاهد هدر رفت آب نباشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار