راه اندازی مرکز جدید مانیتورینگ امداد گاز در شیراز

شیراز(پانا)-مرکز جدید مکانیزه مانیتورینگ امداد و اتفاقات گاز در زمینی به مساحت ۲۰۰ متر مربع واقع در ساختمان بهره برداری گاز مرکز استان فارس افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۱۰۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی مرکز جدید مانیتورینگ امداد گاز در شیراز

معاون بهره‌برداری شرکت گاز استان فارس گفت: با راه‌اندازی این اتاق کنترل مرکزی، ارائه انواع خدمات امدادی گاز به شهروندان به ویژه در حوادث و فوریتها در سطح کلان‌شهر شیراز تسریع خواهد شد.
محمد حسین‌پور، پاسخگویی به موقع به تماس‌های امدادی مشترکان گاز، کاهش مدت زمان امدادرسانی در حوادث اضطراری به کمتر از ۷ دقیقه، کنترل و نظارت مستمر بر چرخه امدادرسانی در حوادث احتمالی گاز همچون انفجار، آتش‌سوزی و گازگرفتگی را از دیگر اهداف راه‌اندازی این مرکز ذکر کرد.
او با اشاره به اینکه ارتقاء سطح رضایتمندی و تسهیل در خدمات از اولویت‌های اصلی شرکت گاز فارس است، افزود: مرکز جدیدمکانیزه امداد که به منظور صرفه‌جویی قابل توجه در هزینه‌ها، بخش عمده راه‌اندازی و تجهیز آن به همت همکاران حوزه معاونت مالی و پشتیبانی و بهره‌برداری ساخته شده، ضمن ارسال دقیق اطلاعات به ۸ پست امدادی و گشت‌های سیار در سطح شهر شیراز، موقعیت هر یک از واحدهای امداد را مشخص کرده و آدرس محل حادثه را به نزدیک‌ترین خودرو یا موتور امدادی گزارش می‌دهد تا ضمن رجوع به محل نسبت به رفع مشکل اقدام شود.
معاون بهره‌برداری شرکت گاز استان فارس با بیان این که مرکز پیام و امداد ۱۹۴ پل ارتباطی مردم با شرکت گاز است ادامه داد: مشترکان می‌توانند در صورت افت فشارگاز، قطع گاز، نشت گاز، انفجار، آتش‌سوزی، گازگرفتگی و یا داشتن هرگونه پرسش در تمام ساعات شبانه‌روز با سامانه گویا و مکانیزه ۱۹۴ تماس بگیرند تا کارشناسان واحد امداد این شرکت در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظر حضور یافته و جوابگوی مطالبات و رفع مشکلات احتمالی مربوطه باشند.
حسین‌پور با اشاره به اینکه خدمات به صورت ۲۴ ساعته ارائه می‌شود گفت: این مرکز با حضور دو نفر از مسئول شیفت و سوپروایزر در طول سال، قابلیت برقراری ارتباط با مراکز امداد کلیه شهرستانها را در استان داشته و به عنوان دریافت کننده اطلاعات تاسیسات در سطح استان عمل می‌نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار