معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرزخبر داد:

۲۵ درصد از ظرفیت درمانی بیمارستان امام خمینی کرج به بیماران کرونایی اختصاص می یابد

کرج (پانا)- جانشین ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان البرز از اختصاص ۲۵ درصد از ظرفیت درمانی بیمارستان امام خمینی کرج به بیماران کرونایی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۰۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد
۲۵ درصد از ظرفیت درمانی بیمارستان امام خمینی کرج به بیماران کرونایی اختصاص می یابد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، علی درویش پور با بیان این مطلب در جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا اظهار کرد: با توجه به درخواست رییس محترم دانشگاه علوم پزشکی البرز، 25 درصد از ظرفیت این بیمارستان در اختیار بیماران کرونایی قرار می گیرد.
وی افزود: بیمارانی که دارای بیمه های مکمل درمانی هستند می توانند از خدمات این بیمارستان بهره مند شوند.
این مسئول با اشاره به اینکه یکی از دلایل کنترل بیماری کرونا در موج اول، همکاری قرارگاههای محله محور بود، خاطر نشان کرد: نقش این قرارگاهها در موج اول کرونا به منظور کمک به مسئولان در حوزه گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر و خیابان ها، شناسایی بیماران مبتلا، تامین بخشی از اقلام مورد نیاز بهداشتی مردم و ... بسیار مهم و ارزشمند بود که امید می رود در موج دوم بیماری نیز مورد توجه قرار گیرد.
ممنوعیت فروش و ذبح گوسفند در مراکز عرضه دام در سطح استان از جمله مصوبات این نشست بود. درویش پور در این خصوص گفت: به منظور جلوگیری از تجمع و مسافرت‌های درون و برون شهری و مخاطرات موجود در محل‌های عرضه دام مراسم قربانی امسال به شکل سنوات گذشته برگزار نمی شود.
وی در ادامه سخنان خود ضمن قدردانی از عملکرد و مدیریت برخی از دستگاههای اجرایی استان در تشکیل مرتب جلسات مدیریت مقابله با کرونا و اتخاذ تدابیر مناسب و ابتکاری در کنترل بیماری افزود: در جلسات اتی ستاد از برخی از این دستگاهها که عملکرد مطلوبی داشته اند تقدیر می شود.
بخش دیگری از سخنان درویش پور به تشدید نظارت ها بر عملکرد حوزه اصناف، بانکها و بوستان های استان اختصاص یافت.

کوی گفت: معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز باید در جلسه اتی گزارش خود را در این زمینه ارائه دهد تا در صورت تداوم تخلفات تدابیر لازم اتخاذ خواهد شد.
لازم به ذکر است تعطیلی غرفه های فروش مواد غذایی بوستانها و همراهی شهرداری در زمینه بخشش اجاره بهای انها، برخورد قانونی با قهوه خانه ها و رستوران های فاقد مجوز با استفاده از ظرفیت اداره اماکن نیروی انتظامی، رفع کمبود مواد اولیه برای تولید ماسک، ارسال پیامکهای اطلاع رسانی به عموم مردم به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی، اتخاذ تدابیر لازم در سه محور؛ انتخابات، کنکور و مراسم ایام محرم در کمیته امنیتی و انتظامی جهت طرح در جلسه اتی ستاد استانی کرونا از جمله مصوبات این نشست بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار