فولادوند: در موضوع سرویس مدارس باید حواس مان به وضعیت اقتصادی خانواده ها باشد

تهران (پانا) - عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران درهشتمین جلسه کارگروه سرویس حمل و نقل دانش آموزان شهر تهران گفت باید در بحث سرویس مدارس طوری برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم این مسیر سخت که جامعه ما دچار آن شد را پشت سر بگذاریم و الگویی در این خصوص ارائه دهیم که سایر استان ها هم بتوانند از روش های بهینه ما استفاده کنند.

کد مطلب: ۱۱۱۰۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: در موضوع سرویس مدارس باید حواس مان به وضعیت اقتصادی خانواده ها باشد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهر تهران ،هشتمین جلسه کارگروه سرویس حمل و نقل دانش آموزی شهر تهران با حضور عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل و وفایی، نماینده اولیاء برگزار شد.

در این جلسه فولادوند بر درک خانواده در این شرایط خاص تأکید داشت و اضافه کرد: با توجه به مشکلات مردم و اوضاع خاص جامعه دقت کافی داشته باشیم تا اولیاء دچار مشکلات ناشی از سود جویی عده ای خاص نشوند. وضعیت اقتصادی خانواده ها باید دغدغه اولویت دار ما باشد.

فولادوند در ادامه اظهار کرد: باید در بحث سرویس مدارس طوری برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم این مسیر سخت که جامعه ما دچار آن شد را پشت سر بگذاریم و الگویی در این خصوص ارائه دهیم که سایر استان ها هم بتوانند از روش های بهینه ما استفاده کنند.

در ادامه بهارلو ضمن ستودن دستاوردهای نظارتی در شهر تهران برقراری انضباط مالی در این زمینه را گام بسیار مهم در حفظ حقوق مردم و دولت دانست و این اقدام را در طول فعالیت سرویس مدارس بی نظیر ذکر کرد.

در ادامه وفایی نماینده اولیاء در کارگروه ماده 18 تهران ،انجام حساسیت در نرخ گذاری سروریس مدارس را موجب حفظ حقوق مردم و جلوگیری از تخلفات احتمالی در حوزه سرویس مدارس دانست و اولیا وانجمن ها را بازوان مهمی در مشورت ونظارت بر روند تعلیم و تربیت در مدارس برشمرد.

در این جلسه مقرر شد نرخ بالای 30 کیلومتر دارای تعریف مناسبی شود تا از حقوق اولیاء صیانت لازم به عمل آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار