مرکز رسانه قوه قضاییه

«نرگس محمدی» با فرزندانش گفت‌وگو کرد

تهران (پانا) - مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد که نرگس محمدی محکوم امنیتی که دوران محکومیت خود را در زندان زنجان سپری می‌کند علی رغم امتناع چند هفته‌ای از گفت‌وگو با فرزندانش در خارج از کشور بالاخره به صورت تلفنی با آن‌ها گفت‌وگو کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۰۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد
«نرگس محمدی» با فرزندانش گفت‌وگو کرد

در توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه آمده است: در حالی نرگس محمدی، امروز یکشنبه، با فرزند خود، ارتباط تلفنی برقرار کرده است که پیش از این نیز مسئولان زندان زنجان، بارها به نرگس محمدی پیشنهاد گفتگوی تلفنی منظم با فرزندانش را که در خارج از کشور هستند، داده بودند که بنا به دلایلی نامشخص از سوی زندانی رد شده بود. بنابراین گزارش، در هفته های اخیر نیز، مسوولین زندان زنجان، با دعوت از نرگس محمودی، برای چندمین بار پیشنهاد ‌گفت‌وگوی تلفنی وی با فرزندانش را مطرح کردند که هر بار زندانی مجددا به بهانه‌های مختلف، از انجام آن خودداری می‌کند. گفتنی است، نرگس محمدی در هفته‌های گذشته چندین بار با اعضای خانواده خود تلفنی صحبت کرده است و امتناع از گفتگو با فرزندانش قابل تامل به نظر می‌رسد همزمان فضاسازی ها ی مجازی در مورد این محکوم امنیتی در حالی صورت می گیرد که چندی پیش نیز گزارش تهیه شده از سوی صدا و سیما نشان داد که برخلاف ادعاهای مطرح شده مبنی بر ابتلای زندانیان بند نسوان زندان زنجان از جمله نرگس محمدی به بیماری کرونا، نرگس محمدی مطابق روال هرروز مورد معاینه پزشکی قرار می گیرد و نه تنها به بیماری کرونا مبتلا نشده، بلکه از شرایط جسمانی مطلوبی برخوردار است.

دادستان زنجان در مورد فضا سازی های مجازی پیرامون فرزندان نرگس محمدی گفت: رابطه پاک مادر و فرزندی نباید ابزار ایجاد منافع آلوده سیاسی برای عده ای در خارج از مرزهای ایران شود. وی گفت: هنوز برای ما روشن نیست که دلیل استنکاف نرگس محمدی ازگفت‌وگوی تلفنی با فرزندانش چه بوده است؛ اما میدانیم که این امر یک موضوع عادی نبوده و برای مدتی به دستمایه تبلیغات سوءِ علیه دستگاه قضایی جمهوری اسلامی تبدیل شد و عده ای نیز از این موضوع به انتفاع رسیدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار