پویش «من ماسک می‌زنم» در شهرری برگزار شد

شهرری (پانا) - پویش «من ماسک می‌زنم» با حضور قهرمانان ملی، پیشکسوتان و جمعی از ورزشکاران با هدف ترویج و فرهنگ‌سازی استفاده از ماسک در میدان اصلی شهرری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۰۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد
پویش «من ماسک می‌زنم» در شهرری برگزار شد

به گزارش ایرنا، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری در حاشیه برگزاری این پویش گفت: برگزاری پویش "من ماسک می زنم" با حضور نام آوران عرصه ورزش کشور و ری می تواند گام موثری در توسعه فرهنگ استفاده از ماسک در اماکن عمومی باشد که باید مردم در جهت سلامتی خود و دیگران از آن استفاده کنند.

مهدی صداقت با اشاره به اینکه سه عامل ماسک زدن، فاصله گذاری اجتماعی و شستشوی دستان از سوی کارشناسان بهداشتی به عنوان راه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا معرفی شده است، افزود: اهدای ماسک رایگان از سوی ورزشکاران به عنوان الگوی رفتاری بسیاری از جوانان و افراد جامعه می تواند تا حد زیادی به فرهنگ سازی کمک کند.

او ادامه داد: پویش "من ماسک می زنم" از همان روزهای ابتدای شیوع ویروس کرونا در جنوب تهران راه اندازی شده و گروه های جهادی زیر مجموعه بسیج ورزشکاران ری هر روز از ساعت ۹ تا ۱۰ صبح در میدان اصلی شهرری در حدود ۵۰۰ ماسک رایگان در میان مردم توزیع می کنند.

محمد محمودی پیشکسوت ارزنده پهلوانانی ری، فرخناز ارباب سرمربی اسبق تیم ملی کاراته، شادی جعفری زاده عضو تیم ملی کاراته کاتا بانوان، علیرضا جدیدی قهرمان کیک بوکسینگ آسیا، الله مراد زرینی پیشکسوت و رئیس هیأت کشتی ری، مهدی محمدی قهرمان پرورش اندام در جهان، علی اسفندیاری قهرمان اسبق تیم ملی ووشو از جمله ورزشکاران و قهرمانان حاضر در این پویش بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار