صدیقه حسن زاده به عنوان سرپرست اداره روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش منصوب شد

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در ابلاغی صدیقه حسن زاده را به عنوان سرپرست اداره روابط عمومی و امور بین الملل منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۰۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد
صدیقه حسن زاده به عنوان سرپرست اداره روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش منصوب شد

به گزارش روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، حسن ملکی در ابلاغی صدیقه حسن زاده را به عنوان سرپرست اداره روابط عمومی و امور بین الملل منصوب کرد.

متن کامل ابلاغ دکتر ملکی به ایشان به شرح زیر است:

«نظر به شایستگی و تجارب ارزشمند سرکارعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان"سرپرست اداره روابط عمومی و امور بین الملل"منصوب می شوید.

برقراری ارتباط موثر با همکاران ارجمند و مراکز و شخصیت های فرهیخته و اهل نظر، توسعه ظرفیت اطلاع رسانی و تعامل اثربخش سازمان با رسانه های جمعی، بهره گیری از ابزارهای جدید و علوم ارتباطی و اطلاع رسانی به موقع و مفید از عملکرد سازمان، از وظایف مهم در این مسئولیت است که با همدلی و همکاری مجموعه های سازمان و با تلاش و تدبیر و اخلاص، به نحو مطلوب تحقق خواهد یافت .

لازم است از تلاش های مخلصانه برادر ارجمند جناب آقای سعید توتونچیان در دوره ریاست اداره روابط عمومی و اموربین الملل تشکر و قدردانی کنم.

توفیق روز افزون سرکارعالی را درسایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) وتحت زعامت رهبرمعظم انقلاب( مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

صدیقه حسن زاده پیش از این مدیرکلی مرکز آفرینش های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیر مرکز ملی اسیتژ ایران و معاونت اداره‌کل کانون استان تهران را در کارنامه داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار