جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش زنجان برگزار شد

زنجان (پانا) - پانزدهمین جلسه شورای معاونین اداره کل اموزش و پرورش استان زنجان در محل سالن شهید تجلی با حضور همه اعضا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۰۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش زنجان برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان، ضمن قدردانی از کارهای انجام گرفته در حوزه معاونت ها و ادارات آموزش و پرورش در جهت آماده سازی مدارس برای استقبال از دانش آموزان، خواستار مرور برنامه ها و ارائه گزارشات عملکرد به شورای معاونین در این خصوص شد.

وی هدف از همه اقدامات را افزایش کیفیت آموزش و پرورش در مدارس ذکر کرد و عنوان کرد: این مفهوم به این معنا نیست که ما برنامه ها را در همان مفاهیم کیفی تمام شده بدانیم، بلکه این مفاهیم کیفی بیان گر ماموریت ها و راهبردهای آموزش و پرورش است و می بایست همه این عناوین به کمیت های قابل سنجش جهت دسته بندی و ارائه متدهای علمی، تبدیل شوند.

رفیعی با بیان این نکته که برای سنجش عملکرد ادارات می بایست با توجه به پاسخ گویی به بخشنامه های موجود و رعایت ضوابط در قالب فرم ها مورد سنجش قرار گیرد، گفت: بر این اساس یک نظام منطقی برای ارزیابی دستگاه شکل می گیرد که با هم سنجی ملاک های مختلف، نظم در پاسخگویی به نیازهای مخاطبان و خدمت رسانی به آحاد جامعه را امکان پذیر می سازد.

وی همچنین ضمن تاکید بر بازدید از مناطق و شهرستان ها و حضور مستمر در دورترین نقاط استان، خواستار برنامه ریزی دقیق و مشخص و هماهنگ شده جهت پرهیز از موازی کاری شد. تاکید این مقام مسئول بر موضوع محوری بازدید ها و ایجاد فضای یادگیری در این دیدارها بود.

در این جلسه گزارشی از روند ثبت نام مقطع ابتدایی توسط صیاد سلامی ارائه شد. همچنین موضوعاتی چون پروتکل های بهداشتی جهت پیشگیری از بیماری کرونا، برنامه های پایگاه سنجش سلامت نوآموزان مورد بررسی قرار گرفت. حسین میرزایی رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل، گزارشی از اقدامات انجام گرفته و برنامه های آتی در مدارس شاهد و همچنین طرح پراکنده ی شاهد ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار