مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد:

انتخابات مجلس دانش آموزی در آذربایجان غربی به صورت الکترونیکی برگزار می شود

ارومیه (پانا) – با اعلام مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی، انتخابات مجلس دانش آموزی در این استان به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۱۰۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات مجلس دانش آموزی در آذربایجان غربی به صورت الکترونیکی برگزار می شود

ابراهیم محمدی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در گفت وگو با پانا در رابطه با فعالیت های اجتماعی دانش آموزان گفت: فعالیت های اجتماعی دانش آموزان در سنین نوجوانی یکی از مهمترین نیازهای جامعه امروز است که فعالیت در قالب تشکل های دانش آموزی بهترین، امن ترین و با برنامه ترین راه در این مسیر سخت به حساب می آید.

محمدی، مجلس دانش آموزی را عصاره فعالیت های اجتماعی آموزش و پرورش خواند و گفت: شوراهای دانش آموزی نماد و سمبل فعالیت های اجتماعی در مدارس هستند و آغازگر تربیت و رفتارهای تربیتی، اجتماعی، فرهنگی و حتی سیاسی در بین دانش آموزان به حساب می آیند، اعضای مجلس دانش آموزی در واقع بهترین ها و منتخبین شوراها هستند و آن ها را می توان عصاره فعالیت های اجتماعی آموزش و پرورش خواند.

وی در رابطه با انتخابات مجلس دانش آموزی در استان گفت: همه برنامه ریزی های لازم برای برگزاری انتخابات مجلس دانش آموزی در اسفند ماه سال 99 انجام شده بود که با توجه به شیوع ویروس کرونا و خطرات احتمالی آن برای دانش آموزان این انتخابات لغو شد.

محمدی ادامه داد: با توجه به لزوم برگزاری انتخابات و انتخاب و معرفی اعضای مجلس دانش آموزی تصمیمی بر برگزاری الکترونیکی انتخابات گرفته شد و این انتخابات روز 15 مرداد به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه انتخابات الکترونیکی و شبکه شاد برگزار خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی و رییس ستاد انتخابات مجلس دانش آموزی به نحوه برگزاری فرآیند انتخابات اشاره کرد و افزود: 77 دانش آموز پسر و 77 دانش آموز دختر در این انتخابات به عنوان رأی دهنده شرکت خواهند داشت و در نهایت 7 نفر به عنوان نمایندگان مجلس دانش آموزی انتخاب خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار