مهدی نیکبخت: راهبردهای مدبرانه تسریع کننده فرایند آموزشی است

تهران (پانا)- جلسه نقشه راه بازگشایی مدارس با حضور مهدی نیکبخت، مدیرآموزش وپرورش منطقه 17 و مدیران مدارس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۰۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
مهدی نیکبخت: راهبردهای مدبرانه تسریع کننده فرایند آموزشی است

مهدی نیکبخت، در جلسه نقشه راه بازگشایی مدارس، ضمن اشاره به فعالیت های جهادی و خود جوش معلمان و تمامی عوامل موثر در آموزش و پرورش در سال تحصیلی 99-98 گفت: همزمان با شروع ایام تعطیلی ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا تمام عوامل موثر در امر آموزش و پرورش بویژه معلمان بصورت خودجوش در فضای مجازی با تمام امکانات در دسترس، آموزش دانش آموزان را پیگیری کردند و مانع از ایجاد فاصله زمانی دراین امر آموزش شدند که این اقدام بی بدیل و ستودنی است.

وی در ادامه افزود؛ سال تحصیلی 99-98 با برنامه ریزی های به موقه مسئولین آموزش و پرورش و ایجاد بسترهای مناسب جهت ادامه روند آموزشی و تلاش معلمان و مجموعه عوامل در مدارس بصورت افتخار آفرینی پایان گرفت. در حال حاضر ضروری است با استفاده از تجربیات سال گذشته بسترهای لازم را برای شروع سال تحصیلی جدید فراهم کنیم تا بتوانیم با وجود شرایط هر چند نامناسب، سال تحصیلی خوب و پر انرژی با برنامه های کیفی مفید و موثر برای دانش آموزان داشته باشیم.

وی سپس افزود: برای پیگیری و تحقق اهداف آموزش و پرورش در شرایط جدید لازم است از فرصت باقی در ایام تابستان جهت توانمند سازی معلمان استفاده کنیم و آموزش های لازم را جهت تهیه محتواهای کیفی به معلمان انجام دهیم که این امر می تواند در قالب برگزاری ضمن خدمتهای حضوری یا غیر حضوری در فضای مجازی باشد.

نیکبخت در پایان گفت: مدارس منطقه 17 آمادگی لازم جهت شروع سال تحصیلی جدید را با اجرای سناریو های مختلف طرح شده برای شرایط قرمز ، زرد، سفید دارد و با راهبری خوب و مدبرانه مدیران مدارس می توانیم حتی در شرایط نامساعد شیوع ویروس منحوس کرونا هم، فرایند آموزش را با قدرت و سرعت پیش ببریم تا دانش آموزان و خانواده ها را از فضای استرس آور و اضطراب زا ناشی از نگرانی آموزشی جدا کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار