در بازدید معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان از «استودیو الفبا» آموزش و پرورش استان مطرح شد:

«استودیو الفبا» محل انعکاس دستاوردهای آموزش و پرورش استان همدان است

همدان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد انعکاس دستاوردهای آموزش و پرورش، تقویت تعامل دستگاه تعلیم و تربیت استان با رسانه ها، تولید محتواهای آموزشی و مستندسازی فعالیت های دستگاه تعلیم و تربیت از جمله اهداف راه اندازی استودیو الفبا بوده است.

کد مطلب: ۱۱۱۰۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد
«استودیو الفبا» محل انعکاس دستاوردهای آموزش و پرورش استان همدان است

مصطفی آزادبخت، معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان در بازدید از «استودیو الفبا» آموزش و پرورش، گفت: راه اندازی استودیو الفبا اقدام ارزشمندی است که توسط آموزش و پرورش استان انجام شده است.

آزادبخت افزود: این استودیو قطعا زمینه را برای استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه ها فراهم می‌کند.

وی در ادامه با قدردانی از همکاری خوب مردم، رسانه ها و مسوولین در مقابله با ویروس کرونا، تصریح کرد: از مردم خوب، فهیم و شریف استان می خواهیم همچنان نکات بهداشتی را رعایت کنند تا به لطف الهی این ویروس منحوس از بین برود.

پورداود، مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز با قدردانی از حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار، گفت: انعکاس دستاوردهای آموزش و پرورش، تقویت تعامل دستگاه تعلیم و تربیت استان با رسانه ها، تولید محتواهای آموزشی و مستند سازی فعالیت های دستگاه تعلیم و تربیت از جمله اهداف راه اندازی استودیو الفبا بوده است.

وی با بیان این که استان همدان در بحث آموزش های مجازی و غیرحضوری عملکرد بسیار مطلوبی داشته است، افزود: تمامی محتواهای آموزشی استان که از صدا و سیمای مرکز همدان و شبکه های آموزش و 4 سیما پخش شد، در این استودیو تولید شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: با استفاده از این استودیو توانستیم بخش عمده‌ای از آموزش های غیرحضوری را در شرایط کرونایی تحقق ببخشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار