نمازجمعه، تقویت وحدت، همگرایی و تفاهم اجتماعی است

رشت ( پانا) - مسئول بسیج فرهنگیان استان:  مساجد، نه فقط در زمان ما و نه فقط در کشور اسلامی ما، بلکه در نقاط مختلف عالم در طول تاریخ منشا آثار بزرگ و نهضت‌ها و حرکت‌های اسلامی بزرگ شده است.

کد مطلب: ۱۱۱۰۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد
نمازجمعه، تقویت وحدت، همگرایی و تفاهم اجتماعی است

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان گیلان با بیان اینکه مساجد باید به جایگاهی برسند که به همه مراکز و فعالیت‌های فرهنگی سطح جامعه ما خط بدهند، تصریح کرد: مساجد باید آنقدر حضور فعال و موثر داشته باشند، تا بتوانند به حرکت‌های فرهنگی جامعه جهت بدهند.

حبیبی با تاکید بر اینکه امروز ایادی استکبار با شیوه‌های مختلف به دنبال القاء جدایی دین از سیاست هستند و معتقدند که دین باید از سیاست کنار باشد، افزود: سیاستی که از دین جدا باشدآلوده است.

وی با اشاره به اینکه نقش ائمه جماعت و ارکان مساجد در این مقوله بسیار مهم است، خاطر نشان کرد: نمازجمعه پایگاه هدایت و رهبری مردم در جامعه و سنگرهای دفاع معنوی در مقابل دشمنان در سطح جامعه هستند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان گیلان اظهار کرد: ائمه جمعه مسائل سیاسی روز و مسائل مربوط به جهان اسلام و نیز توطئه‌ها و حواشی که جامعه اسلامی را تهدید می‌کند را بازگو می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه امروز وظیفه ائمه جمعه بسیار سنگین تر و مضاعف است، ابراز کرد: پیدایش تکنولوژی در بستر فضای مجازی با جذابیت‌های لازم گرایش جوانان به دین را تهدید می‌کند.

حبیبی با بیان اینکه نمازجمعه تقویت وحدت و همگرایی و تفاهم اجتماعی است، تاکید کرد: امروز بیش از گذشته در جامعه ما نیاز به وحدت و انسجام ملی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار