راه‌اندازی پویش «ترویج فرهنگ ازدواج» از طریق پرمخاطب‌ترین بازی‌های موبایلی ایرانی

تهران (پانا) - پویش «ترویج فرهنگ ازدواج از طریق پرمخاطب ترین بازی‌های موبایلی ایرانی» با همکاری دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از اول مرداد راه اندازی شده و تا ۱۰ مرداد ماه ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۱۱۰۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی پویش «ترویج فرهنگ ازدواج» از طریق پرمخاطب‌ترین بازی‌های موبایلی ایرانی

به گزارش روابط عمومی معاونت جوانان، بر اساس آمارها، از هر ۱۰۰ ایرانی ۳۵ نفر بازی‌های دیجیتال انجام می دهند که ۲۶ درصد این جمعیت در رده سنی ۲۰ تا ۳۴ سال هستند. یعنی جمعیتی کاملا جوان که در عین اینکه طرفدار پروپا قرص و حرفه‌ای بازی های موبایلی هستند، اما دغدغه‌های خاص سن جوانی مثل ازدواج را هم دارند، از این رو، ایده پویش «ترویج فرهنگ ازدواج از طریق پرمخاطب ترین بازی‌های موبایلی ایرانی» شکل گرفت.

دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با هدف تبیین، تقویت و ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی ـ ایرانی از طریق صنعت بازی، در تصمیمی مشترک ایده‌ای را برای ایجاد کمپین ترویجی و تبلیغاتی جهت توسعه فرهنگ ازدواج در ایران مطرح کردند و طی تفاهم‌نامه مشترکی که بین این دو نهاد در سال ۹۸ به امضا رسید، قرار شد این کمپین به مناسبت هفته ازدواج طراحی و اجرا شود. این اتفاق افتاد و این پویش از اول مرداد همزمان با سالگرد ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و شروع هفته ملی ازدواج، از طریق بیش از ۱۰ بازی موبایلی پرمخاطب ایرانی شروع شده و تا ۱۰ مرداد ادامه دارد.

بر این اساس، محصولات فرهنگی با موضوع ازدواج که توسط دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان حمایت شده است، در خلال بازی‌های موبایلی پر مخاطب پخش خواهند شد که برای تماشای کامل ویدیو به صفحه آپارات و اکانت اینستاگرام دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان به آدرس (javanan.barnamehrizi) منتقل خواهید شد.

این پویش شامل بازی های پر مخاطبی مانند آمیرزا، کوییز آو کینگز، گشت پلیس۲، فندق، گلمراد، سماور، سفره چی، GT-DragRacing، کلماتیک، شهزاد، Color Crush، هی تاکسی، Daberna و منچرز می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار