رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز خبر داد :

فرایند سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان و ارزیابی متقاضیان جهش تحصیلی

کرج (پانا)- نوبت گیری دانش آموزان متقاضی جهش تحصیلی از ابتدای تیرماه سال جاری آغاز شده و تا 22 مردادماه 99 به طول خواهد انجامید.

کد مطلب: ۱۱۱۰۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
فرایند سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان و ارزیابی متقاضیان جهش تحصیلی

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز، کشاورز رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز اظهار کرد: در راستای اجرای فرایند سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان که از 23 تیرماه آغاز شده، با توجه به قرارداشتن استان در وضعیت قرمز، تاکنون برای تعداد 28431 نفر نوبت گیری انجام شده و از این تعداد 7892 نفر مورد ارزیابی سنجش قرار گرفته اند.

کشاورز افزود: نوبت گیری دانش آموزان متقاضی جهش تحصیلی از ابتدای تیر ماه سال جاری آغاز شده و تا 22 مردادماه 99 به طول خواهد انجامید.

وی تصریح کرد: تاکنون برای 161 نفر متقاضیان جهش تحصیلی نوبت گیری انجام شده و از این تعداد 76 نفر مورد ارزیابی قرار گرفته اند و نتایج یک روز بعد از ارزیابی، از طریق سامانه سنجش توسط مدیر مدرسه قابل دریافت است.

وی گفت: نوبت گیری سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان، از طریق سامانه سناد و سنجش انجام گرفته و اعلام نتایج سنجش اولیه نیز حداکثر تا یک هفته بعد از ارزیابی از طریق سامانه سنجش توسط مدیر مدرسه مربوطه قابل دریافت است.

رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان، با بیان اینکه تمام موارد بهداشتی در پایگاه‌های سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان مد نظر قرار گرفته ورعایت خواهد شد، به والدین توصیه کرد در این مورد نگرانی نداشته باشند و در صورت امکان یک والد همراه نوآموز به پایگاه ها مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار