بازیگر گاندو مهمان یک برنامه تلویزیونی شد

تهران (پانا) - برنامه تلویزیونی «در جریان باش» در پنجمین هفته با موضوعاتی همچون انرژی خورشیدی و با حضور نیلوفر شهیدی آنتن شبکه شما می‌رود.

کد مطلب: ۱۱۱۰۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد
بازیگر گاندو مهمان یک برنامه تلویزیونی شد

برنامه تلویزیونی «در جریان باش» با محوریت صرفه‌جویی در مصرف انرژی برق و با مشارکت شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، در شبکه شما تولید و پخش می‌شود.

این برنامه که روزهای زوج و پنجشنبه‌ها ساعت 20 روی آنتن می‌رود، در پنجمین هفته به سراغ موضوعاتی همچون صرفه‌جویی و فرهنگ استفاده از انرژی برق، نوستالوژی‌های برقی، لامپ‌های کم مصرف و پر مصرف و نقش این وسایل در مصرف برق و همچنین انرژی خورشیدی می‌رود.

علاوه بر گفت‌وگو با مهمانان، آیتم‌هایی همچون گزارش مردمی، عملیات ۱۲۱ پرسنل شرکت برق، استندآپ کمدی و نمایش هم در قالب این برنامه پخش می‌شود.

یکی از مهمانان برنامه این هفته «در جریان باش»، نیلوفر شهیدی است؛ شهیدی با فیلم رویا وارد تلویزیون شد و بعدها در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی مختلفی به ایفای نقش پرداخت که از جمله مشهورترین آنها سریال گاندو است.

محمد رضا قلمبر و مهبد قناعت‌پیشه از مجریان باسابقه رادیو برای نخستین بار در یک برنامه تلویزیونی به اجرای «در جریان باش می‌پردازند همچنین گزارش‌های مردمی با حضور محسن حاجیلو از گزارشگران با سابقه تلویزیون تهیه می‌شود و مصطفی علمی فرد هم تهیه‌کنندگی برنامه را بر عهده دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار