بروز کرونا در مازندران «متوسط» شد

ساری (پانا) - آخرین گزارش منتشر شده کمیته اپیدمیولوژی کووید19 خبر از قرارگیری مازندران در دسته‌ی استان‌های با گزارش متوسط در میزان بروز تجمعی موارد بیماری است، این در حالی است که در شبانه‌روز گذشته 251 بیمار جدید مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های این استان بستری شدند.

کد مطلب: ۱۱۱۰۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد
بروز کرونا در مازندران «متوسط» شد

کمیته اپیدمیولوژی کووید19 در گزارشات خود، استان‌ها را بر اساس میزان بروز تجمعی موارد بیماری به سه دسته پر گزارش، با گزارش متوسط و با گزارش پایین تقسیم می‌کند و روند بیماری در آن‌ها در جدول و نمودارهای مرتبط بررسی می‌شود.

در تحلیل روند بیماری در روزهای منتهی به سوم مردادماه گزارش بیست و سوم این کمیته آمده است که در مازندران روند صعودی مختصر اما افزایش موارد مرگ بارزتر بوده است.

در جدول دسته‌بندی استان‌ها، مازندران که در گزارش پیشین، جزو استان‌های با بروز کم بود، در گزارش جدید جزو استان‌های با بروز متوسط آمده است.

از سویی بر اساس اطلاعیه ستاد اطلاع رسانی فرماندهی مدیریت و کنترل بیماری کرونا مازندران، در شبانه‌روز گذشته 215 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران و 36 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل شده‌اند که جمع بیماران جدید را به 215 بیمار می‌رساند. ظرف همین مدت 232 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

هم اکنون 1939 بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار