مراسم دهه نخست محرم باید به درستی برگزار شود

بجنورد (پانا) -نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بر مدیریت برنامه‌ها در مناسبت‌های ملی، مذهبی اشاره کرد و گفت: در شرایط فعلی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌های دهه امامت و ولایت و دهه اول محرم باید به‌درستی برگزار شود.

کد مطلب: ۱۱۱۰۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
مراسم دهه نخست محرم باید به درستی برگزار شود

به گزارش از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی بر تقویت بن‌مایه‌های فرهنگ اعتقادی و دینی تأکید و اظهار کرد: همکاری، همراهی و مراقبت از یکدیگر توجه و احترام به بزرگ‌ترها در شرایط فعلی از مسائل اعتقادی و اجتماعی است که باید همواره موردتوجه باشد.

وی بر مدیریت برنامه‌ها در مناسبت‌های ملی، مذهبی اشاره کرد و افزود: در شرایط فعلی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌های دهه امامت و ولایت و دهه اول محرم باید به‌درستی برگزار شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: در بحران‌ها یکی از کارهای سنگین مدیریت بحران است.

وی، با اشاره به شرایط فعلی جامعه در خصوص شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: تعریف راهکارهای درست و دقیق در حین و پس از بحران یکی از مهم‌ترین مسائلی است که می‌بایست به آن توجه شود.

امام‌جمعه بجنورد، تقوا و معنویت در زندگی افراد را کی از راه‌های خروج از بحران‌ها و مشکلات دانست و تأکید کرد: در حال حاضر با توسل به خداوند متعال و با دعا و نیایش بر شرایط غلبه کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار