دبیر کارگروه مقابله با کرونا وزارت صمت:

شبکه های توزیع ملزم به تخصیص عادلانه ماسک به داروخانه ها و صنوف هستند

تهران (پانا) - رییس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با افزایش حجم تولیدات انواع ماسک در کشور، برنامه ریزی برای توزیع گسترده ماسک با قیمت مصوب در حال انجام می باشد و شبکه های توزیع ملزم به تخصیص عادلانه ماسک به همه داروخانه ها و صنوف مرتبط هستند.

کد مطلب: ۱۱۱۰۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
شبکه های توزیع ملزم به تخصیص عادلانه ماسک به داروخانه ها و صنوف هستند

به گزارش شاتا، جمشید گلپور افزود: با توجه به تشدید تحریم ها و افزایش محدودیت های ناشی از شیوع کرونا حجم فعالیت های دستگاههایی مانند وزارت بهداشت و وزارت صمت در تولید و تامین به هنگام ملزومات بهداشتی بیش از پیش شده است.

دبیر کارگروه مقابله با کرونا وزارت صمت(ستاد لجستیک کرونا) با اشاره به تامین مناسب و دپوی ماسک مورد نیاز وزارت بهداشت برای اختصاص به مراکز درمانی، گفت: اولویت اصلی وزارت صنعت، معدن و تجارت از ماههای ابتدایی شیوع ویروس کرونا تامین اقلام بهداشتی برای مراکز درمانی بوده است.
رییس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صمت با تاکید بر اینکه ممنوعیت صادرات ماسک، برای توزیع گسترده این کالا در سطح کشور اتخاذ شده است؛ افزود: در همین راستا و براساس اطلاعیه های پیشین وزارت صمت، با هرگونه احتکار مواد اولیه و توزیع خارج از شبکه اقلام بهداشتی مرتبط با کرونا، ضمن قطع سهمیه متخلفین، برخورد قانونی لازم انجام و پرونده به دستگاه قضایی ارسال می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار