کسب سه مقام کشوری توسط دانش آموزان ناحیه یک مشهد در بیستمین فراخوان ملی پرسش مهر

مشهد (پانا)- در بیستمین دوره مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری ، ناحیه یک مشهد با 3 رتبه برتر کشوری ، موفق به کسب بیشترین مقام استان خراسان رضوی شد .

کد مطلب: ۱۱۱۰۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
کسب سه مقام کشوری توسط دانش آموزان ناحیه یک مشهد در بیستمین فراخوان ملی پرسش مهر

محمدهادی مومن زاده، کارشناس مسئول فرهنگی هنری آموزش و پرورش ناحیه 1 مشهد در مصاحبه با خبرنگار پانا با بیان اینکه دانش آموزان منتخب این ناحیه 40 درصد از برگزیدگان استان خراسان رضوی را تشکیل می دهند اعلام کرد: دانش آموز سید علی جلالی از دبیرستان امام علی (ع) رتبه اول کشوری در رشته شعر، دانش آموز فرزانه چک از دبیرستان مهشید مصلی نژاد رتبه دوم کشوری در رشته سخنوری و دانش آموز زهرا خاکشور از دبیرستان مهشید مصلی نژاد رتبه دوم کشوری در رشته فیلم مستند را کسب کردند.

گفتنی است دانش آموز سید علی جلالی پیش از این نیز موفق به کسب رتبه دوم کشوری در پرسش مهر 19 شده بود.

وی ضمن تبریک به جامعه فرهنگی و دانش آموزی اظهار کرد: دانش آموزان تلاشگر ناحیه یک در بیستمین دوره فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری با کسب 3 رتبه از 8 رتبه کشوری در خراسان رضوی، بیشترین مقام استان را به خود اختصاص دادند.

مومن زاده افزود: هرساله مسابقات پرسش مهر در ابتدای سال تحصیلی با فراخوانی از سوی ریاست جمهوری آغاز می شود و دانش آموزان و فرهنگیان در رشته های مختلف به رقابت می پردازند. این مسابقات، امسال نیز در قالب 20 رشته و گرایش متفاوت شامل شعر، داستان کوتاه، سخنوری، وبلاگ نویسی، تصویر سازی، عکاسی، خوشنویسی، فیلم کوتاه و ... برگزار شد.

کارشناس مسئول فرهنگی هنری آموزش و پرورش ناحیه یک عنوان کرد: در این دوره از مسابقات، پرسش مطرح شده توسط رئیس جمهور به این شرح بود " آیا محیط مدرسه محیطی دلپذیر و شاد و پرنشاط است؟ برای ما بنویسید که محیط پر نشاط در مدرسه چگونه است و چه اقداماتی می توان انجام داد تا این محیط شاداب تر ، دلپذیر تر و امن تر باشد و آن را بیشتر دوست داشته باشید".

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار