بازدید از پیش اعلام نشده رئیس کل دادگستری استان زنجان از حوزه قضایی خدابنده

زنجان (پانا) - رِئیس کل دادگستری کل استان از حوزه قضایی خدابنده بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۰۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد
بازدید از پیش اعلام نشده رئیس کل دادگستری استان زنجان از حوزه قضایی خدابنده

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان زنجان حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در بازدید از پیش اعلام نشده از دادگستری خدابنده و بخشهای تابعه این شهرستان ضمن بازدید از بخشهای مختلف حوزه قضایی خدابنده، در جلسه بررسی مشکلات دادگستری شهرستان خدابنده که با حضور مسئولین وکارکنان برگزار شد گفت: هدف از حضور در حوزه های قضایی عرض خداقوت و تشکر از زحمات کارکنان و پیگیری مصوبات سفر رئیس قوه قضائیه به استان و سیاستهای قوه قضائیه می باشد .

وی با بیان اینکه اقدامات انجام شده در انجام ماموریتها در این مجموعه ارزشمند است ادامه داد : اجرای دقیق برنامه های تحولی قوه قضاییه اولویت کاری دستگاه قضایی است ،بنابر این همه مجموعه برای تحقق این امر اهتمام ویژه داشته باشند .

رییس شورای قضایی استان زنجان توجه به معیشت کارکنان را از برنامه های تحولی قوه قضاییه برشمرد و افزود : باتوجه به تورم موجود در کشور توجه به معیشت کارکنان از برنامه های دوره تحولی است و ماهم پیگیری این امورات هستیم ودر حد بضاعت در تامین نیازهای کارکنان تلاش میکنیم .

وی بعد از شنیدن مشکلات و درخواست های قضات و کارکنان تصریح کرد : مشکل تامین مسکن کارکنان دراین آشفته بازار مسکن، یکی از دغدغه های مسئولین تشکیلات قضایی است که در استان با فعال کردن تعاونی مسکن درصدد کمک در این حوزه هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار