صلح و سازش پرونده قتل عمد در حوزه قضایی خرمدره

زنجان (پانا) - رییس کل دادگستری استان زنجان با اعلام این خبر گفت با تلاش مسئولین دادگستری و دادستان خرمدره، امام جمعه و معتمدین شهرستان یک پرونده قتل عمد با جلب رضایت خانواده مقتول با صلح و سازش مختومه شد.

کد مطلب: ۱۱۱۰۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
صلح و سازش پرونده قتل عمد در حوزه قضایی خرمدره

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان زنجان، حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی در تشریح پرونده قتل افزود : مهرماه سال 1393 پس از وصول گزارش مرجع انتظامی مبنی بردرگیری میان دو جوان 31 و 32 ساله با موضوع اختلاف خانوادگی ، فردی 31 ساله به قتل رسیده و جنازه وی در مزارع اطراف شهر خرمدره کشف شد که بلا فاصله دستورات لازم برای بررسی دقیق حادثه و دستگیری قاتل داده شد .

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی ادامه داد : پس از تشکیل پرونده واقرار متهم به قتل عمد و تحقیقات مقدماتی ، پرونده جهت رسیدگی به دادگاه کیفری زنجان ارسال و طی فرایند قانونی پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت ودر نهایت حکم قصاص صادرو پرونده برای تایید نهایی به دیوان عالی کشور ارسال شد.

عالیترین مقام قضایی استان بیان داشت : در ادامه پس از قطعیت حکم قصاص در دیوان عالی کشور پرونده در مرحله اجرا قرار گرفت. که قبل از اجرای حکم با تلاش و پیگیریهای مجدانه رئیس دادگستری و دادستان ، امام جمعه و معتمدین شهرستان ،اولیای دم با اعلام رضایتشان، پرونده مختومه گردید و محکوم به قصاص از دارمجازات نجات یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار