ثبت‌نام 6 هزار نفر از فعالان حوزه ناوگان شهری در سامانه کارا

زنجان (پانا) - رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان زنجان گفت: تعداد بسیار کمی از ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری که در حدود 6 هزار نفر است در سامانه کارا ثبت‌نام و یا پرونده آنها به بانک عامل ارسال شده است.

کد مطلب: ۱۱۱۰۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد
ثبت‌نام 6 هزار نفر از فعالان حوزه ناوگان شهری در سامانه کارا

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان اسماعیل آقاجانلو اظهار کرد: با هدف کمک و حفظ اشتغال فعالان اقتصادی و کسب و کارهای دارای مجوز فعالیت از دستگاه اجرایی مربوطه که بر اثر شیوع بیماری کرونا آسیب بیشتری دیده‌اند، بنا به پیشنهاد وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، دستورالعمل پرداخت تسهیلات به واحدهای کسب و کار بیمه نشده بیشتر آسیب دیده از ویروس کرونا تصویب و ابلاغ شده است.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان زنجان افزود: دستورالعمل اعلامی اشخاصی که در حوزه حمل و نقل درون و برون شهری فعالیت کرده و دارای مجوز هستند نیز می‌توانند از طریق سامانه کارا و قسمت تسهیلات کرونا، ثبت‌نام کنند.

وی تصریح کرد: در بررسی سامانه مشاهده می‌شود، تعداد بسیار کمی از ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری که در حدود 6 هزار نفر هستند در سامانه کارا ثبت‌نام و یا پرونده آنها به بانک عامل ارسال شده است.

آقاجانلو گفت: به منظور تسهیل در ثبت‌نام و با توجه به فرصت کم باقیمانده، مقرر شده است، اتحادیه‌ها و صنوف و تشکل‌ها، هرکدام یک نماینده انتخاب و به شهرداری و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای معرفی کنند تا این اشخاص به عنوان تسهیل‌گر، رابط متقاضی و دستگاه مربوطه عمل کرده و ثبت‌نام و سیر مراحل را در اسرع وقت انجام دهد.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان زنجان گفت: از دستگاه‌های بخشی به ویژه شهرداری و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درخواست داریم، با توجه به محدودیت زمانی و فرصت باقیمانده، حداکثر تلاش خود را در اطلاع‌رسانی بیشتر به جامعه هدف که ناوگان حمل و نقل درون و بیرون شهری هستند، اعمال کنند تا اشخاص نیازمند و متقاضی بتوانند از این فرصت استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار