410نفر از شاغلان واحدهای تولیدی در زنجان همیار سلامت شدند

زنجان (پانا) - مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از تشکیل هسته های همیاران سلامت در واحدهای تولیدی این استان خبر داد و گفت 410 نفر از شاغلان در واحدهای تولیدی در قالب این هسته ها برای مقابله با کرونا، سازماندهی شدند.

کد مطلب: ۱۱۱۰۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد
410نفر از شاغلان واحدهای تولیدی در زنجان همیار سلامت شدند

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، محمدرضا یوسفی در هفتمین جلسه کمیته فرهنگی اجتماعی نظارت بر مسائل بهداشتی پرسنل کارخانجات استان، افزود: برای مقابله با شیوع ویروس کرونا اقدامات متعددی در سطح واحدهای تولیدی برای حفاظت از نیروی کار انجام شده و فعالیت ها در این زمینه همچنان ادامه دارد.
وی اظهار کرد: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان در سطح جامعه و نیز در داخل کارخانجات، نظارت ها بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی با دقت و جدیت باید مورد توجه قرار گیرد.
یوسفی به بازرسی های مستمر از واحدهای تولیدی جهت بررسی رعایت پروتکل های بهداشتی توسط کارفرمایان اشاره کرد و گفت: برای این منظور تا پایان تیرماه امسال ۲ هزار و ۱۲۱ مورد بازرسی از واحد های تولیدی توسط بازرسان کار صورت گرفته است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در خصوص توزیع اقلام بهداشتی نیز افزود: تاکنون تعداد 206 واحد تولیدی و بیش از ۳۲ هزار نفر از کارگران استان از اقلام بهداشتی توزیع شده توسط شرکت تعاونی دارو سازان زنجان بهره مند شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار