آمادگی کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس برای دریافت نذورات مردم در عید قربان

شیراز (پانا) - مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس از آمادگی کامل این نهاد برای جمع آوری نذورات نقدی و غیر نقدی در آستانه عید بزرگ قربان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۰۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس برای دریافت نذورات مردم در عید قربان

به گزارش پایگاه خبری کمیته امداد فارس، محمد بذرافشان، با بیان اینکه عید قربان نمادی از عبودیت و بندگی پروردگار متعال است، گفت: مسلمانان بنا بر آموزه‌های دینی و فطرت پاکشان، همواره دستگیر نیازمندان و یاری رسان هم نوعان خود هستند.

او افزود: کمیته امداد هم زمان با عید سعید قربان آماده جمع آوری نذورات و کمک‌های مردم نیک اندیش در دفاتر و ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان است و هم استانی‌های خیر و نیکوکار در روز عید سعید قربان می‌توانند نذورات نقدی و غیر نقدی خود را از طریق دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان تحویل این نهاد کنند تا بین نیازمندان توزیع شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس اضافه کرد: امسال به دلیل مسائل امنیتی و بهداشتی در پی شیوع بیماری کرونا قربانگاه برپا نمی‌شود و بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته 180 مرکز نیکوکاری (134 مرکز شهری و 46 مرکز روستایی) و 57 اداره مستقر در سطح استان کار جمع‌آوری نذورات عید قربان را انجام می‌دهند.

او ادامه داد: خیران می‌توانند برای ذبح دام به کشتارگاه‌های مورد تایید دامپزشکی در استان نیز مراجعه کنند.

او با اشاره به اینکه در عید قربان سال گذشته 12 میلیارد و 800 میلیون تومان نذورات و قربانی از طریق خیران و مراکز نیکوکاری به این نهاد تحویل و بین نیازمندان توزیع شده است، گفت: پیش‌بینی می شود امسال میزان کمک جمع‌آوری شده از رشد قابل توجهی برخوردار بوده و تا سقف 17 میلیارد تومان افزایش یابد.

بذرافشان با اشاره به شیوه‌های پرداخت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خیر استان، گفت: واریز به شماره حساب 0101273073000 یا شماره کارت 6037991899709376 بانک ملی به نام کمیته امداد استان فارس و یا کد آسان پرداخت USSD به شماره #1*071*8877* ، از جمله روش‌های پرداخت نذوورات مردمی هستند.

به گفته او، نذورات قربانی مردم خیر فارس شامل گوشت، دام زنده و وجوهات نقدی توسط کمیته امداد جمع‌آوری و با نیت بانی خیر بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار