هزینه کرد میلیاردی برای تجهیز درمانگاه فرهنگیان خراسان جنوبی

خدمات درمانی رایگان به فرهنگیان دارای بیمه تکمیلی ارائه می شود

بیرجند(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی عنوان کرد بیش از یک میلیارد تومان برای تجهیز و افتتاح بخش های تخصصی و فوق تخصصی چشم پزشکی، ارتوپدی، مغز و اعصاب، قلب و رادیولوژی درمانگاه فرهنگیان استان هزینه شد.

کد مطلب: ۱۱۱۰۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد
هزینه کرد میلیاردی برای تجهیز درمانگاه فرهنگیان خراسان جنوبی

محمد علی واقعی در بازدید از درمانگاه فرهنگیان استان اظهار کرد: این خدمات با توجه به نیاز سنجی انجام شده توسط مدیریت درمانگاه از فرهنگیان در مرکز استان دایر شده است.
او با بیان این که در حال حاضر قریب 30 نوع خدمات درمانی و پزشکی به فرهنگیان، دانش آموزان و مردم استان در این درمانگاه ارائه می شود، تصریح کرد: خدماتی همچون پزشکی عمومی و دندان پزشکی، فیزیوتراپی ، لیزر تراپی و مگنت تراپی، رادیو گرافی دندان و OPG، بینایی سنجی و عینک، تزریقات،پانسمان و نوار قلب، گفتار درمانی، کار درمانی و داروخانه همه روزه صبح و عصر به مراجعین ارائه می شود.
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به پذیرش قریب 19 هزار نفر به طور میانگین در هر ماه توسط این درمانگاه، عنوان کرد: خدمات فوق تخصصی مغز و اعصاب،نوار مغز و عصب غضله همه روزه عصرها از ساعت 16 الی 20 و خدمات تخصصی قلب ، اکوی قلب و هولترمانیتورینگ، صبح ها، روزهای فرد از 10الی 12 ارائه می شوند.
دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان این که خدمات ارائه شده برای فرهنگیان برخوردار از بیمه تکمیلی رایگان است، افزود: این خدمات برای عموم مردم با تعرفه دولتی و 25 تا 30 درصد ارزان تر از تعرفه آزاد ارائه می شود.
این مقام مسئول در آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به ارائه خدمات فوق تخصصی کبد و گوارش، آندوسکوپی و کولونوسکوپی و تخصصی خون و آنکولوژی، اطفال و ارتوپدی در عصرهای روزهای فرد، خاطرنشان کرد: خدماتی نظیر سونوگرافی صبح روزهای زوج از ساعت 9 الی 12، رادیوگرافی، مامایی، شنوایی سنجی، داخلی، جراحی عمومی و ارتوپدی فنی عصر ورز های زوج از ساعت 16 الی 18 ارائه می شود.
واقعی با اشاره به ارائه خدمات تخصصی زنان در دوشنبه و پنج شنبه هر هفته یاد آور شد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و قرار گرفتن استان در مرز هشدار، فعالیت درمانگاه فرهنگیان به صورت3 شیفت و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در پذیرش بیماران انجام می شود.
او،با بیان این که کیفیت ارائه خدمات درمانی و پزشکی به مراجعین؛ در درمانگاه فرهنگیان استان حرف اول را می زند، تأکید کرد: افزایش سطح آگاهی جامعه در کنار ارائه خدمات درمانی، پزشکی و پیراپزشکی و کاهش هزینه های درمان؛ از مهم ترین رویکرد های آموزش و پرورش خراسان جنوبی در بحث پیشگیری و درمان به شمار می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار