تأثیر کرونا بر کبد و پیشگیری از تیرویید این هفته در «طبیب»

تهران (پانا) -برنامه تلویزیونی «طبیب» این هفته نیز میزبان پزشکان و متخصصانی است که هریک علائم، هشدارها و راه‌های پیشگیری و درمان یک بیماری خاص را بررسی می‌کنند.

کد مطلب: ۱۱۱۰۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
تأثیر کرونا بر کبد و پیشگیری از تیرویید این هفته در «طبیب»

به گزارش روابط عمومی برنامه تلویزیونی «طبیب»؛ برنامه طبیب امروز شنبه ۴ مردادماه میزبان پزشک جراح و متخصص بیماریهای چشم خواهد بود و به موضوع کودکان و جلوگیری از بیماریهای بینایی خواهد پرداخت و همچنین کارشناس طب ایرانی موضوع راهکارهای طب ایرانی برای زندگی سالم را بررسی خواهد کرد.

«طبیب» که هر روز پذیرای یک پزشک و تخصص ویژه است و یک موضوع پزشکی خاص را بررسی می‌کند فردا یکشنبه ۵ مرداد ماه میزبان متخصص بیماریهای عفونی بوده و موضوع آخرین تحولات مربوط به کرونا را مرور خواهد کرد و جراح و متخصص بیماریهای کلیوی با موضوع استفاده از دستگاه سنگ شکن در برنامه حضور خواهد یافت.

همچنین در روز دوشنبه ۶ مردادماه متخصص طب ایرانی با پاسخ به سوالات مخاطبین درباره گیاهان دارویی و همچنین پزشک فیزیوتراپیست با موضوع جلوگیری و درمان قوز کمر مهمان آنتن شبکه سه در برنامه «طبیب» خواهند بود.

«طبیب» همچنین در روز سه شنبه ۷ مردادماه پذیرای دکتر رییسی متخصص بیماریهای عفونی و معاون وزیر بهداشت با موضوع دستاوردهای ایران در حوزه کرونا و فوق تخصص گوارش و کبد با موضوع بیماری کرونا و تاثیر آن بر کبد در طبیب حضور خواهند یافت.

برنامه تلویزیونی «طبیب» در روز چهارشنبه ۸ مرداد ماه میزبان کارشناس طب ایرانی با موضوع بیماریهای رایج در فصل گرما و جلوگیری از آن و همچنین دکترای متخصص غدد موضوع جلوگیری از ابتلا به بیماریهای تیرویید را بررسی خواهد کرد.

بخش معرفی دمنوش‌ها و غذاهای ارزان و پر خاصیت، آیتم ورزش در خانه، گزارش از سخنگوی وزارت بهداشت در ارتباط با مسایل روز پزشکی و نگاهی آماری به وضعیت کرونا در کشور از دیگر بخش های هر قسمت «طبیب» است.

این برنامه گفتگو محور با هدف اطلاع‌رسانی و پیشگیری در حوزه سلامت و درمان هر روز میزبان متخصصان رشته‌های مختلف پزشکی می‌باشد که به تهیه کنندگی علی زاهدی تولید شده و اجرای آن برعهده پیمان طالبی است.

«طبیب» هر روز از شنبه تا چهارشنبه در ساعت ۱۱:۳۰ صبح به مدت ۶۰ دقیقه بصورت زنده از آنتن شبکه سه پخش می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار