شتاب در اجرای پروژه ها موجب رضایتمندی شهروندان می شود

بهارستان(پانا)- اولویت اصلی مدیریت شهری نسیم شهر سرعت بخشی به پروژه ها است که رضایت شهروندان را به دنبال دارد.

کد مطلب: ۱۱۱۰۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
شتاب در اجرای پروژه ها موجب رضایتمندی شهروندان می شود

به گزارش روابط عمومی شهرداری نسیم شهر، طلایی شهردار نسیم شهر در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی نسیم شهر با بیان اینکه سرعت بخشی به پروژه های شهری در دستور کار قرار دارد افزود: مجموعه مدیریت شهری با توجه به احساس مسئولیتی که در رعایت حقوق شهروندی دارد با حساسیت و سرعت خاصی به اجرای پروژه ها می پردازد و با توجه به اجرای پروژه های شاخص اولویت شهرداری نسیم شهر، تکمیل پروژه های نیمه تمام شهری است.

او با بیان اینکه باید پروژه‌های عمرانی با شتاب بیش‌تری مراحل اجرایی خود را طی کنند، تصریح کرد: وظیفه مدیران شهری خدمت به مردم و حل مشکلات شهری است و برای این منظور باید از تمام توان و ظرفیت شهرداری نهایت بهره برداری در این زمینه را ببریم.

طلایی در ادامه این بازدید بر کیفی سازی پروژه‌ها تاکید کرد و گفت: باید کیفیت را به همراه سرعت در پروژه ها مد نظر قرار دهیم تا به موفقیت برسیم و ارتقا سطح کیفی پروژه ها نیازمند نظارت دقیق یر عملکرد حوزه های مختلف است که این امر مهم با بازدید مستمر امکان پذیر خواهد شد.

شهردار نسیم شهر با بیان اینکه هر فردی در هر جایگاهی باید تمام توانش را برای خدمت به مردم به کار بگیرد ادامه داد: مسئولیتی که در اختیار مسئولان قرار گرفته از الطاف الهی است و باید همواره خدمتگذار و قدردان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار