پیام مدیرعامل استقلال برای هواداران: اطمینان می‌دهم از بن‌بست خارج می‌شویم

تهران (پانا) - مدیرعامل باشگاه استقلال با صدور پیامی به هواداران این باشگاه نوید رسیدن روزهای خوب برای این باشگاه را داد.

کد مطلب: ۱۱۱۰۴۲۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرعامل استقلال برای هواداران: اطمینان می‌دهم از بن‌بست خارج می‌شویم

با عمیق‌تر شدن بحران نتیجه‌گیری در استقلال و سخت شدن کار این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا، موج انتقادات هواداران این تیم بیشتر از گذشته شد، شرایطی که احمد سعادتمند مدیرعامل این باشگاه را وادار به واکنش کرد.

سعادتمند در پیامی که کانال رسمی این باشگاه منتشر کرد، خطاب به هواداران این باشگاه نوشت:

باشگاه پر گنجینه استقلال همواره با اقتدار بر پیشانی ورزش فوتبال کشور درخششی کم نظیر داشته است که این مهم با فداکاری، اخلاص و پایبندی چهره‌های نامدارش و همچنین جز شکیبایی و حمایت‌های بی‌دریغ هواداران با وفا و نجیبش که در گرما و سرما از باشگاه محبوبشان داشته‌اند به دست آمده است.

استمرار و تداوم این قهرمانی‌ها و به اوج رسیدن، حق مسلم هواداران که سرمایه‌های ثابت و جدا نشدنی به شمار می‌روند، محسوب می‌گردد که مسئولیت آن بر عهده کادر فنی و اجرایی و مدیریتی باشگاه است.

بر این اساس به هواداران، پیشکسوتان و همه عزیزان خانواده بزرگ استقلال اطمینان می‌دهیم تا با بهرگیری از توان تجربی و دانش فنی خبرگان از بن‌بست‌ها خارج و مسیر کهکشانی را طراحی و تبیین نماییم و با تحقق شعار استقلال بزرگ همیشه قهرمان خواهد بود، به پیش خواهیم رفت. روزهای بزرگ برای باشگاه بزرگی چون استقلال در راه است.

با آرزوی موفقیت همیشگی و شادی دل هواداران بی شمار استقلال

احمد سعادتمند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار