کشف ۱۰۲ تخلف محیط زیستی در استان تهران

تهران (پانا) - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از کشف ۱۰۲ تخلف محیط زیستی در سه ماهه اول امسال خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۰۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
کشف ۱۰۲ تخلف محیط زیستی در استان تهران

به گزارش روابط عمومی محیط زیست استان تهران، سعید محمودی در حاشیه بازدید روز گذشته از پاسگاه محیط بانی توچال در منطقه حفاظتی جاجرود و دیدار با محیط بانان منطقه، ضمن اشاره به کشف تعداد ۱۰۲ مورد تخلف مرتبط با حوزه شکار و صید در استان تهران طی سه ماهه اول سال اظهارکرد: در این رابطه ۱۳۱ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با اعلام کشف و ضبط ۲۰ قبضه اسلحه در طول این مدت از سوی محیط بانان و یگان حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: میزان ضرر و زیان وارده به محیط زیست در جریان تخلفات انجام شده در طول این مدت برابر سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بوده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران همچنین با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون محیط بانان استان تهران با حدود ۴۰ مورد آتش سوزی در مناطق طبیعی و تحت مدیریت استان تهران مواجه شده اند، اظهارکرد: بیشترین کنترل و اطفای حریق در منطقه خجیر و سرخه حصار بوده است.

محمودی تصریح کرد: عمده این آتش سوزی ها به علت سهل انگاری و بی توجهی عوامل انسانی در کنار گرمای هوا بوده که خوشبختانه با اقدام به موقع محیط بانان، دوستداران محیط زیست و همکاری آتش نشانی اطفا شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار