مدیر دانش آموزی استان کردستان به پانا خبر داد:

باحضور مدیرکل آموزش و پرورش کردستان: فعالیت پایگاه های سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نو آموزان استان آغاز شد

سنندج(پانا) صبح امروز و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کردستان، آئین نمادین افتتاحیه پایگاه های سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان برگزار و فعالیت 21 پایگاه سنجش سلامت استان آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۱۰۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد
باحضور مدیرکل آموزش و پرورش کردستان: فعالیت پایگاه های سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نو آموزان استان آغاز شد

صبح امروز و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج، رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان و جمعی از مسئولین ، اولیا و نو آموزان، آئین نمادین افتتاح پایگاه های سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان در دبستان خسروی کردستانی ناحیه دو سنندج برگزار شد.

رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در این مراسم گفت: نوبت دهی این برنامه برای بیست و ششمین سال متوالی در دو مرحله اولیه و تخصصی برای تمامی نوآموزان بدو ورود به دبستان(پایه اولی ها) استان از 15 تیرماه آغاز و تا 31 شهریورماه جاری اجرا ادامه می یابد.

قربانی ادامه داد: پیش بینی می شود امسال بیش از 28 هزار نوآموز با شرکت در برنامه سنجش ارزیابی و جایگاه صحیح آموزشی آنان تعیین گردد.

در این مراسم به صورت نمادین با حضور مسئولین، تعدادی از نوآموزان نیز از لحاظ بینایی، شنوایی، سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

شایان ذکر در سال جاری تعداد 21 پایگاه سنجش اولیه در سطح استان پیش بینی شده است که درشهرستان های سنندج(4پایگاه)، مریوان(3پایگاه)، سقز(3پایگاه(، بانه(2پایگاه)، قروه(2پایگاه) ودیواندره(2)، کامیاران(2)، بیجار، دهگلان و سروآباد هر کدام یک پایگاه تشکیل و کلیه پایگاه ها درجه ب بوده وبا 6 نفر ارزیاب فعال می باشد

گفتنی است برنامه سنجش نو آموزان از امروز در پایگاه های استان آغاز و تا 31 شهریور ماه 98 آماده ارائه خدمات به والدین و نو آموزان بدو ورود به دبستان می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار