رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

خانواده ها در اسرع وقت نسبت به تعیین تکلیف ثبت نام دانش آموزان خود در مدارس اقدام کنند

اصفهان ( پانا) - علیرضا محمودی اعلام کرد آموزش و پرورش برای فعالیت در هر نوع شرایطی در سال تحصیلی آینده آمادگی دارد و به خانواده ها و اولیای محترم توصیه می شود فرزندان خود را در نزدیک ترین مدرسه به محل سکونت ثبت نام کنند.

کد مطلب: ۱۱۱۰۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد
خانواده ها در اسرع وقت نسبت به تعیین تکلیف ثبت نام دانش آموزان خود در مدارس اقدام کنند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، علیرضا محمودی در مصاحبه تصویری با اداره روابط عمومی با اعلام این خبر افزود: فرآیند ثبت نام مدارس برای سال تحصیلی 1400- 1399 ویژه پایه های اول و هفتم مدارس شهر اصفهان، از ابتدای تیرماه از طریق سامانه ثبت نام آغاز شد. در مرحله نخست متقاضیان مدارس محدوده محل سکونت و در ادامه متقاضیان ثبت نام در مدارس خارج از محدوده، از بیست و پنجم تیر برای ثبت نام دسترسی پیدا کردند که این فرآیند تا پنجم مرداد ادامه خواهد داشت.

محمودی با اشاره به این که با توجه به شرایط کنونی، بهترین مدرسه برای هر دانش آموز نزدیک ترین مدرسه است به خانواده ها توصیه کرد با توجه به شرایط غیرقابل پیش بینی ناشی از شیوع ویروس کرونا، به خانواده ها و اولیای محترم توصیه می شود فرزندان خود را در نزدیک ترین مدرسه به محل سکونت ثبت نام کنند.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید از 15 شهریور ماه اظهار کرد: آموزش و پرورش برای فعالیت در هر نوع شرایطی در سال تحصیلی آینده آمادگی داشته و برنامه ریزی لازم در این زمینه صورت پذیرفته است تا فرآیند تعلیم و تربیت دانش آموزان تحت هر شرایطی تداوم یافته و با مشکلی روبرو نشود.

رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان در پایان تاکید کرد: با توجه به آغاز زودهنگام سال تحصیلی لازم است خانواده ها در اسرع وقت نسبت به تعیین تکلیف ثبت نام دانش آموزان خود در مدارس، ثبت سفارش کتب درسی و همچنین سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار