چگونگی شروع سال تحصیلی پیش رو در گلستان

گلستان(پانا)-سال گذشته بیش از 80 درصد از آموزش ها را در مدارس به پایان رساندیم و ادامه آموزش با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی پیگیری شده است.

کد مطلب: ۱۱۱۰۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد
چگونگی شروع سال تحصیلی پیش رو در گلستان

به گزارش خبرگزاری پانا،مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه از 16 شهریور مدارس استان بازگشایی می شود، افزود: محتمل است که در آن زمان شرایط استان از نظر کرونا زرد باشد و برنامه ریزی آموزش و پرورش در استان برای آغاز سال تخصیلی در شرایط زرد و قرمز در استان است.

گوهری راد با بیان اینکه باید 20 درصد کلاس های درس در شرایط زرد کرونا در فضای مجازی برگزار شد، خاطرنشان کرد: اگر در وضعیت زرد کرونا قرار بگیریم کلاس ها به صورت زوج و فرد در نظر گرفته می شود و دیگر روزهای پنجشنبه تعطیل نخواهد بود و یک روز کلاس به صورت حضوری و روز بعد به شکل مجازی در نظر گرفته می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: سالجاری یک هزار و 900 نفر بازنشسته در استان گلستان داریم که بیش از 300 میلیارد تومان پاداش بازنشستگی آنها می شود.

گوهری راد بیان کرد: تمام تلاش ما در شهرستان گرگان به گونه ای است که بتوانیم اهداف و وظایف آموزش و پرورش را اجرایی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: 18.43 درصد از مدارس استان، 23.3 درصد کلاس های درصد استان و 23.16 درصد دانش آموزان استان در شهرستان گرگان تحصیل می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه تقریباً برابر یک چهارم دانش آموزان در شهرستان گرگان کلاس وجود دارد، افزود: 80 درصد مدارس در گرگان شهری است و لذا تراکم دانش آموزان در مدارس بیشتر است.

گوهری راد افزود: 21.41 درصد کارکنان آموزش و پرورش استان در شهرستان گرگان فعالیت می کنند.

وی افزود: سال گذشته بیش از 80 درصد از آموزش ها را در مدارس به پایان رساندیم و ادامه آموزش با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی پیگیری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار