امسال در استان یزد ۶ هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد ایجاد می‌شود

بهاباد (پانا مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد اشتغال و توانمند‌سازی مددجویان را یکی از مهمترین اولویت‌های این نهاد دانست و گفت: امسال در استان یزد شش هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد ایجاد می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۱۰۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد
امسال در استان یزد ۶ هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد ایجاد می‌شود

محمد شجاعان در نشست تکریم و معارفه ورسای پیشین و جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) بهاباد اظهار داشت: رویکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت و مسئله اشتغال مددجویان است.

وی به برگزاری رزمایش همدلی و کمک مومنانه اشاره کرد و افزود: به لطف خدا و به برکت رزمایش مواساتی که توسط مقام معظم رهبری مطرح شد، حضور گسترده همه مردم کشور و استان را شاهد بودیم به گونه‌ای که یک ایران همدل به وجود آمد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد ادامه داد: کمیته امداد در روز عید قربان در قالب مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی با مشارکت بانک‌های استان یزد نسبت به ذبح گوسفند و توزیع در بین محرومان اقدام می‌کند.

شجاعان گفت: کمیته امداد استان با هدف‌گذاری که در روز عید قربان انجام داده، قرار است تعداد 5 هزار گوسفند را توسط خیران و بانک‌های استان و اصناف تهیه و ذبح کرده و میان نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر استان توزیع کند.

وی با اشاره به نقش مهم ائمه جمعه در تبلیغ و ترویج سنت حسنه قربانی در جامعه، بیان کرد: برای تحقق برنامه عید قربان، ادارات و سازمان‌های مختلفی از جمله اصناف و بازاریان، مراکز نیکوکاری، مؤسسات خیریه، سپاه، بسیج، ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره)، بانک‌ها و صنایع با کمیته امداد همکاری می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد با بیان اینکه کمیته امداد در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی تاکنون منشا اثر و خدمت برای اقشار آسیب‌پذیر جامعه بوده است افزود: یکی از مهمترین برنامه‌هایی که کمیته امداد دنبال می‌کند، بحث توانمندسازی و اشتغال‌زایی مددجویان است.

شجاعان ادامه داد: در این راستا، پیش‌بینی شده که از سوی این نهاد در استان یزد، شش هزار فرصت شغلی برای مددجویان به وجود آید تا زمینه خروج آنها از مشکلات اقتصادی و فقر فراهم شود.انتهای پیام /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار