در راستای سلسله برنامه‌های گفت‌وگو بر محور تحول صورت می‌گیرد؛

برگزاری سومین برنامه گفت‌وگوی هفته با حضور وزیر کشور در بستر شبکه شاد

تهران (پانا) - در راستای سلسله برنامه‌های گفت‌وگو بر محور تحول، سومین برنامه گفت‌وگوی هفته با حضور وزیر کشور به‌عنوان مهمان ویژه فردا یکشنبه ۵ مرداد در بستر شاد به‌صورت زنده برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۱۰۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری سومین برنامه گفت‌وگوی هفته با حضور وزیر کشور در بستر شبکه شاد

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، برنامه «گفت‌وگوی هفته» در راستای برگزاری سلسله برنامه‌های گفت‌وگو بر محور تحول، باهدف ایجاد ارتباط و تعامل دوسویه بین وزارت آموزش‌وپرورش و سایر دستگاه‌ها به‌صورت منظم و هفتگی برگزار و به‌صورت زنده از طریق شبکه شاد برگزار می‌شود.

در این برنامه هفتگی، به‌تناسب موضوع، هر هفته آموزش‌وپرورش میزبان یکی از شخصیت‌های عالی‌رتبه کشوری با عنوان مهمان ویژه فردا یکشنبه ۵ مرداد است، لذا سومین برنامه گفت‌وگوی هفته با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش؛ این نشست مجازی با مدیریت وزیر آموزش‌وپرورش و با حضور شورای معاونان در سالن جلسات ساختمان شهید رجایی برگزار و علاوه بر 31 مدیرکل آموزش‌وپرورش استان‌ها، روسای 760 منطقه آموزش‌وپرورش سراسر کشور به‌طور مستقیم شاهد این برنامه در بستر شبکه شاد هستند.

در اولین برنامه گفت‌وگوی هفته محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور و در دومین برنامه نیز رضا اردکانیان وزیر نیرو حضور داشتند و ضمن سخنرانی در این نشست به مسائل و مشکلات اعضای شورای معاونان وزارت آموزش‌وپرورش با دستگاه موردنظر را شنیده و به موارد مطرح‌شده گفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار