در رونمایی پوستر سی و هشتمین جشنواره فرهنگی هنری دانش‌آموزان؛

علیرضا کاظمی: بعد از جشنواره فرهنگی هنری باید رویکردها را تغییر دهیم

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در جلسه رونمایی از پوستر سی و هشتمین جشنواره فرهنگی دانش‌آموزان تاکید کرد ما باید راه بروز استعدادهای دانش‌آموزان را هموار کنیم.

کد مطلب: ۱۱۱۰۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد
علیرضا کاظمی: بعد از جشنواره فرهنگی هنری باید رویکردها را تغییر دهیم

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره فرهنگی هنری دانش‌آموزان «فردا» ضمن تجلیل و تشکر از دست اندرکاران این رویداد بزرگ فرهنگی دانش‌آموزی گفت که بعد از این جشنواره باید رویکردها را تغییر دهیم و این جشنواره‌ها و مسابقات قرآن، عترت و نماز که همزمان در حال برگزاری است تجربه بسیار ارزنده و خوبی پیش روی ما قرار می‌دهد.

وی ادامه داد که برگزاری این رویدادها را اداره کل شهرستانهای استان تهران بر عهده دارد و از مدیر کل، معاون پرورشی و فرهنگی استان و از سایر برگزار کنندگان نیز تشکر می‌کنم.

کاظمی افزود که امیدوارم این جشنواره هر چه باشکوهتر برگزار شود زیرا این جشنواره محفلی برای کشف استعدادهای دانش‌آموزان است و ما باید زمینه ساز شکوفایی استعدادهای فرهنگی، هنری و ایجاد کننده امید و نشاط در بین دانش‌آموزان باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی خاطر نشان کرد که امسال نگران این بودیم نکند نتیجه آثار فرهنگی هنری دانش‌آموزان دیده نشود که با درایت همکاران در ستاد و همچنین اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و شبکه شاد این امر محقق شد.

در ادامه علی رمضانی، مدیر کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی گفت که از شما تشکر می‌کنم که جلسه شورای مدیران را برای این رونمایی از این پوستر انتخاب کردید و این نشان از اهمیت این رویداد دارد.

در خاتمه این جلسه از پوستر جشنواره فرهنگی هنری فردا رونمایی شد و شهرام عظیمی طراح این پوستر توضیحاتی در مورد این پوستر به حاضران ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار