تغییر عنوان صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه شهید بهشتی مصوب شد

تهران (پانا) - عنوان صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه شهید بهشتی به صندوق پژوهش شهید بهشتی تغییر یافت.

کد مطلب: ۱۱۱۰۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد
تغییر عنوان صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه شهید بهشتی مصوب شد

بر اساس اعلام دبیرخانه صندوق‌های پژوهش و فناوری، در چهل و نهمین جلسه کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری تغییر نام صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه شهید بهشتی به صندوق پژوهش و فناوری شهید بهشتی و همچنین تغییر سهامداران آن مصوب و گزارشی از عملکرد چهار ماهه نخست دبیرخانه ارائه شد.

در این جلسه محمد صادق خیاطیان عضو هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه در حال حاضر اکثر استان‌های کشور دارای صندوق های پژوهش و فناوری هستند؛ گفت: در یکسال و نیم اخیر با تغییر تیم مدیریت، دبیرخانه صندوق‌های پژوهش و فناوری توسعه جدی پیدا کرده است و جنبه‌های نظارتی بر دستورالعمل‌های این صندوق‌های تخصصی، بیشتر شده است.

عضو هیات عامل صندوق‌های نوآوری و شکوفایی اظهار کرد: با حمایت خوب معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از روند ثبت صندوق‌ها، امیدواریم در سامانه ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری کشور طبقه‌ای به نام صندوق‌های پژوهش و فناوری ایجاد شود تا گامی برای حمایت از صندوق های پژوهش و فناوری باشد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه صندوق‌های پژوهش و فناوری ماهیت غیردولتی دارند باید تلاش کرد تا تسهیلات مالی در اسرع وقت به بخش خصوصی و شرکت‌های دانش بنیان عرضه شود.

خیاطیان با بیان اینکه تاکنون هیچ شکایتی از خدمات ارائه شده توسط صندوق‌های پژوهش و فناوری ارائه نشده ابراز امیدواری کرد که این صندوق‌ها مطابق با استانداردهای روز دنیا و به خوبی به فعالیت خود ادامه دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار