امضای تفاهم نامه همکاری میان انجمن صنفی هنرمندان تئاتر تهران و فرهنگسرای نیاوران

تهران (پانا) - تفاهم نامه مشارکت در امور فرهنگی و هنری میان انجمن صنفی هنرمندان تئاتر تهران در راستای وظیفه‌ی کارآفرینی و اشتغال‌زایی و فرهنگسرای نیاوران عصر جمعه سوم مرداد ماه منعقد شد.

کد مطلب: ۱۱۱۰۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
امضای تفاهم نامه همکاری میان انجمن صنفی هنرمندان تئاتر تهران و فرهنگسرای نیاوران

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی هنرمندان تئاتر شهر تهران دکتر میرعلیرضا دریابیگی عضو هیأت موسس و رئیس انجمن صنفی هنرمندان تئاتر شهر تهران و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی با عبادرضا اسلامی مشاور معاون وزیر در امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس فرهنگ‌سرای نیاوران تفاهم‌نامه‌ی مشارکت در امور فرهنگی و هنری را به امضاء رساندند.
مشارکت و همکاری در راه‌اندازی مرکز مطالعات تخصصی هنر، مشارکت و همکاری در تولید و اجرای نمایش‌های ایرانی(صحنه‌ای، محیطی و عروسکی) با تأکید بر سبک زندگی ایرانی-اسلامی، مشارکت و همکاری در برگزاری سمینارها، نشست‌ها، همایش‌ها و جلسات نقد و بررسی هنرهای نمایشی با رویکرد علمی و پژوهشی از جمله مفاد این تفاهم نامه همکاری می باشد.
پیش از امضای این تفاهم نامه عباد رضا اسلامی رییس فرهنگسرای نیاوران در صحبت هایی با تاکید بر ضرورت احیای هنر های نمایشی در فرهنگسرای نیاوران خاطر نشان کرد : بنا داریم تا در دور تازه فعالیت های فرهنگسرای نیاوران بتوانیم با همکاری انجمن های صنفی هنرمندان عرصه تئاتر تهران، اجرای نمایش های برجسته و فاخر ایرانی و بین المللی را در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه ببریم.
دکتر میرعلیرضا دریابیگی عضو هیأت موسس و رئیس انجمن صنفی هنرمندان تئاتر شهر تهران نیز در سخنانی با تاکید بر اهمیت همکاری میان انجمن های صنفی هنری با مجموعه های فرهنگی و هنری شاخص کشور اظهار امیدواری کرد امضای این تفاهم نامه بتواند گامی بزرگ در جهت پیشبرد اهداف فرهنگی و هنری کشور خصوصا هنر های نمایشی در این منطقه از شهر تهران شود.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار