مشارکت بالغ بر ۲۰۰هزار نفری فرهنگیان و دانش‌آموزان استان/

طاهر علمی: آموزش و پرورش آذربایجان شرقی 4 رتبه برتر کشوری مسابقات پرسش مهر را کسب کرد

تبریز(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش از حضور غرورآفرین؛ گسترده؛ همراه با کسب رتبه های برتر توسط دانش‌آموزان و فرهنگیان استان در مرحله کشوری بیستمین دوره مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۰۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد
طاهر علمی: آموزش و پرورش آذربایجان شرقی 4 رتبه برتر کشوری مسابقات پرسش مهر را کسب کرد

طاهر علمی از کسب نتایج طلایی و ارزشمند بیستمین دوره مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری آموزش پرورش استان آذربایجان شرقی خبر داده و اظهار داشت: در مرحله نهایی این مسابقات احسان زرگری از ناحیه 3 تبریز در رشته طراحی رتبه اول کشوری را در بخش دانش آموزی به دست آورد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان افزود: همچنین علیرضا بدرزاده از منطقه اهر در رشته وبلاگ نویسی موفق به کسب رتبه دوم کشوری در بخش دانش آموزی شد.

وی ادامه داد: سوسن رضالو از منطقه میانه نیز در رشته رنگ روغن توانست مقام سوم کشوری در پرسش مهر را در بخش فرهنگیان کسب کند.

این مقام مسئول تصریح کرد: همچنین عبدالله بابا رحیمی ممقانی از منطقه آذرشهر در رشته خوشنویسی موفق به کسب مقام سوم کشوری از بخش فرهنگیان شده است.

در خاتمه معاون پرورشی و فرهنگی آذربایجان شرقی بیان: ثبت نام حدود 200هزار نفر دانش آموز و فرهنگی که قالب بر 30درصد کل ثبت نامی های کشور را تشکیل می دهد از این استان بوده است.

علمی در ادامه گفت: این افتخار ارزشمند را به تمامی همکاران و دانش آموزان تبریک عرضه کرده و امیدواریم نتایج پاسخگویی به دغدغه های رئیس جمهور باعث رشد و بالندگی جامعه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار