نگاهی به دیدار فینال جام حذفی فرانسه

پولدارها در مسیر جام سیزدهم؛ فینال پس از 38 سال تکرار شد

تهران (پانا) - در فینال جام حذفی فرانسه، پولدرهای فوتبال اروپا که پرافتخارترین تیم فرانسه در جام حذفی هم هستند، برای دبل جام‌های خود به مصاف یکی از تیم‌های پرافتخار جام حذفی خواهد رفت.

کد مطلب: ۱۱۱۰۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
پولدارها در مسیر جام سیزدهم؛ فینال پس از 38 سال تکرار شد

فینال صد و دومین دوره مسابقات جام حذفی فوتبال فرانسه دقایق پایانی امشب بین تیم‌های پاری سن ژرمن و سنت آتین در ورزشگاه مشهور استاد دو فرانس برگزار خواهد شد تا تکلیف این جام هم مشخص شود.

پاری سن ژرمن - سنت آتین / ساعت 23:40 ورزشگاه استاد دو فرانس شهر سن دنی

توماس توخل (آلمان) - کلود پوئل (فرانسه)

آخرین بازی روبرو » پاری سن ژرمن 6 - سنت آتین یک

نکته‌های ویژه درباره دیدارهای روبرو » در حالی که چهار بازی آخر روبروی دو تیم با برد پاری سن ژرمن تمام شده است، از آخرین بار که سنت آتین توانست مقابل پاری سن ژرمن به پیروزی برسد، 7 سال و 8 ماه گذشته است و حالا آنها قرار است یکبار دیگر در فینال جام حذفی روبروی هم قرار بگیرند.

سال 1982 یعنی 38 سال پیش دو تیم به فینال جام حذفی رسیدند که این بازی در وقت قانونی با تساوی 2 بر 2 تمام شد و در ضربات پنالتی این تین پاری سن ژرمن بود که به پیروزی 6 بر 5 رسید و برای اولین بار قهرمان جام حذفی فرانسه شد.

نکته‌های ویژه و آخرین وضعیت پاری سن ژرمن » پرافتخارترین تیم جام حذفی فرانسه که پیش از فینال امشب در کارنامه خود 12 قهرمانی و 5 نایب قهرمانی دارد، در حالی برای کسب سیزدهمین قهرمانی وارد زمین خواهد شد که پیش از تعطیل شدن فوتبال در فرانسه به علت شیوع کرونا ویروس، 4 برد متوالی بدست آورده بود.

پس از تعطیل شدن فوتبال در فرانسه و اعلام قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ یک، قهرمان فرانسه از روزهای ابتدایی ماه جاری میلادی (جولای) تمریناتش را برای حضور در فینال جام حذفی و سپس لیگ قهرمانان اروپا آغاز کرد و در 3 بازی دوستانه هم به میدان رفت که در هر سه بازی با برد پرگل و قاطع از زمین خارج شد تا نشان دهد از آمادگی بالایی برخوردار است.

نکته‌های ویژه و آخرین وضعیت سنت آتین » سومین تیم پرافتخار تاریخ جام حذفی فرانسه در حالی پس از 38 سال به فینال رسیده که آخرین حضورش در فینال مقابل همین تیم پاری سن ژرمن بوده است و در حالی که دو فینال آخرش را با شکست پشت سر گذاشته، امیدوار هستند که پس از 43 سال جام قهرمانی را بدست آورند و البته به سهمیه حضور در لیگ اروپا دست یابند.

نکته قابل اشاره دیگر درباره سنت آتین این است که آنها پیش از تعطیل شدن فوتبال در فرانسه 2 بازی بدون باخت داشتند اما در برنامه‌های آماده‌سازی اخیر خود دو بازی دوستانه آخر را با شکست پشت سر گذاشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار